نمایشگاه تخصصی تاسیسات سیستم های سرمایشی گرمایشی و تهویه مطبوع در رشت آغاز به کار کرد
نمایشگاه تخصصی تاسیسات سیستم های سرمایشی گرمایشی و تهویه مطبوع در رشت آغاز به کار کرد
نمایشگاه تخصصی تاسیسات سیستم های سرمایشی گرمایشی و تهویه مطبوع  از امروز به مدت ۴ روز در رشت آغاز به کار کرد.

به گزارش گیرا آنلاین مجری نمایشگاه تخصصی تاسیسات سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع در رشت گفت: عصر امروز نمایشگاه تخصصی تاسیسات، سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع آغاز به کار کرد.

مرتضی مرادی اظهار کرد: آخرین دستاوردها و محصولات برندهای برتر کشور در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی “تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع” به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این نمایشگاه از امروز ۱۶ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۹ شهریور ماه برپا است.
مردای با بیان اینکه مکان نمایشگاه رشت، جاده تهران محل دائمی نمایشگاه‌های استان گیلان است تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به همت گروه نمایشگاهی بتا آماده خدمات رسانی از بازدید کنندگان است.
مجری نمایشگاه تخصصی تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع در رشت خاطر نشان کرد: ۳۱ غرفه در این نمایشگاه آخرین و تازه ترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند که از استان های مختلف کشور از جمله استان های گیلان خراسان، مازندران و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نیز در این نمایشگاه غرفه دارند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در سیستم های سرمایشی و گرمایشی است.