نشست هم‌اندیشی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با مدیر حوزه هنری گیلان
نشست هم‌اندیشی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با مدیر حوزه هنری گیلان
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان آمادگی همکاری کامل را با حوزه هنری دارد

گیرا آنلاین_ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی در نشست هم‌اندیشی اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با مدیر حوزه هنری گیلان، لازمه موفقیت در همراه ساختن مردم در امورات مختلف فرهنگی اجتماعی را دانستن ادبیات کلامی و دغدغه‌های مردم دانست و اظهار داشت: خوشحال هستیم که امروز حوزه هنری دغدغه استفاده از ظرفیت‌های مردمی را دارد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به انتظارات موجود از حوزه هنری در راستای تولید محتوای ارزشمند و اثرگذار تصریح کرد: تولیدات رسانه‌ای حوزه هنری باید فاخر ، انقلابی و از دل مردم و برای مردم باشد که ماموریتی مهم و اثرگذار برای این مرکز می باشد.

پوریوسفی فعالان رسانه‌ای و هنری گیلان را دارایی ارزشمند گیلان و توانایی‌ فوق‌العاده این خطه فرهنگ ساز دانست و عنوان داشت: امیدوار هستیم تا مدیریت جدید حوزه هنری گیلان از ظرفیت موجود در استانی کمال استفاده را ببرد.

وی با بیان اینکه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان آمادگی همکاری کامل را با حوزه هنری دارد خاطرنشان کرد: ظرفیت مردمی موجود در مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان متعلق به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است و تمامی نهادها و دستگاه‌ها می توانند در مسیر تحقق این هدف والا، از این ظرفیت استفاده کنند.

پوریوسفی با اعلام اینکه ویژه برنامه‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان به مناسبت صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی از هفته آینده آغاز می‌شود افزود: جزییات برنامه‌ها به زودی در قالب نشست خبری به اطلاع عموم مردم و اصحاب محترم رسانه خواهد رسید.

لازم به ذکر است تبادل نظر پیرامون تولید محتوا و برنامه‌ریزی اقدامات مشترک صدمین سالگرد شهادت شهید میرزا کوچک خان جنگلی از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.