نشست نماینده مردم صومعه سرا با مدیرکل بنیاد مسکن
نشست نماینده مردم صومعه سرا با مدیرکل بنیاد مسکن
هم اكنون شاهد تحولات بسيارخوبي در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خصوص در حوزه هاي عمرانی، تهیه و اجراي طرح هادي در روستاها هستيم.

سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر کار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با وی دیدار و در خصوص راهکارهای (توسعه عمرانی) گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار مهندس اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گزارشی از عملکرد و برنامه‌های در دست اجرای بنیاد مسکن در سطح شهرستان صومعه‌سرا را ارائه کرد و افزود: با توجه به تعداد بالای روستاهای شهرستان در اجرای طرح‌های عمرانی به مشارکت و همیاری مردم و مسوولان نیاز بیشتری داریم. وی افزود: حمایت‌های مسوولان علی‌الخصوص نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جهت تخصیص به‌موقع اعتبارات جهت پیشبرد برنامه‌ها از انتظارات دستگاهای اجرایی و این نهاد است.  در ادامه دلخوش در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد تحولات بسیار خوبی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خصوص در حوزه‌های عمرانی، تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها هستیم. بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان صومعه‌سرا و میزان اعتبارهای لازم در این خصوص و همچنین تعامل و همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی با این نهاد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.