نشست مشترک مدیران پست و صندوق بیمه روستائیان و عشایر با دفاتر منتخب ict سطح استان
نشست مشترک مدیران پست و صندوق بیمه روستائیان و عشایر با دفاتر منتخب ict سطح استان
در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری دوجانبه ، نشست مشترک مدیران پست و صندوق روستائیان و عشایر برگزار شد . 

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان گیلان ، نشست مشترکی جهت تشریح اقدامات اجرایی این تفاهم نامه با حضور محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ، یزدان شعبانیان مدیر کل صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان گیلان و جمعی از مدیران دفاتر ict منتخب در اداره کل پست استان گیلان انجام شد .

مدیر کل پست گیلان در این نشست ضمن بیان اقدامات انجام شده در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با صندوق بیمه روستائیان و عشایر افزود : “با اجرایی شدن این تفاهم نامه و فراهم شدن بستر استفاده از ظرفیت پست به منظور تسیهل و تسریع ارائه خدمات به روستاییان عزیز، ترددهای غیر ضرور این قشر زحمتکش جهت بهره مندی از مزایای پوشش بیمه ای حذف و دفاتر پستی دولتی و واحدهای ict در سطح استان نسبت به دریافت مدارک و ارسال آن به صندوق بیمه روستاییان اقدام خواهند کرد .

یزدان شعبانیان مدیر صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از همکاری و استفاده از ظرفیت گسترده پست اظهار داشت : “وجود دفاتر ict در روستاها این امکان را فراهم می سازد تا روستائیان بتوانند به راحتی از پوشش بیمه بازنشستگی ، از کارافتادگی و بیمه ناشی از فوت سرپرست خانوار بهره مند گردند . ”

وی استفاده از مزایای بیمه صندوق روستائیان را ساده و آسان بیان کرد و اضافه نمود : ” استفاده از بیمه روستائیان یک فرصت مناسب برای پویا نمودن اقتصاد روستائی ، حفظ کرامت روستائیان ، توسعه خدمات اجتماعی و مبارزه با فقر خواهد بود . ”

در ادامه این نشست نحوه فعالیت دفاتر ict جهت اخذ مدارک متقاضیان بیمه در روستاها و ارسال آن از طریق پست به کارگزاری های صندوق بیمه روستائیان و عشایر تشریح شد .