نشست «راویان بالندگی» با تجلیل از فعالین حوزه ادبیات انقلاب در گیلان برگزار می شود
نشست «راویان بالندگی» با تجلیل از فعالین حوزه ادبیات انقلاب در گیلان برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین- نشست ملی مجازی «راویان بالندگی» با تجلیل از حمیدرضا شکارسری، شاعر و نویسنده برجسته کشور، رضا نیکوکار، شاعر و فعال فرهنگی استان و بزرگداشت زنده یاد دکتر غلامرضا رحمدل و زنده نام استاد بهمن صالحی از شعرا و فعالین حوزه ادبیات انقلاب در گیلان و کشور روز شنبه (۱۸بهمن) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.
 همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب همراه با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» آیین تجلیل ملی از شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی با عنوان «راویان بالندگی» در سراسر کشور برگزار و از فعالین این حوزه تجلیل می شود.
همچنین در نشست استانی این رویداد فرهنگی که به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود، ضمن تجلیل از حمیدرضا شکارسری، شاعر و نویسنده برجسته کشور و رضا نیکوکار، شاعر و فعال فرهنگی استان گیلان در مراسمی با حضور مسئولین استان و چهره های فرهنگی، یاد و خاطره دکتر غلامرضا رحمدل و استاد بهمن صالحی از شعرا و فعالین حوزه ادبیات انقلاب گیلان گرامی داشته خواهد شد.
گفتنی است این نشست فرهنگی ساعت ۱۵ روز شنبه (۱۸ بهمن) و همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر از طریق پلتفرم شبکه مجازی اسکای روم نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی skyroom.online/ch/nahaad/gilanpl در دسترس عموم علاقمندان به ادبیات انقلاب و حوزه کتاب و کتابخوانی خواهد بود. علاقمندان می توانند پس از ورود به این صفحه و کلیک بر روی گزینه میهمان در نشست «راویان بالندگی» شرکت کنند.