نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.
نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.
.

گیرا آنلاین_ نگاه مثبت مدیران به مقوله فرهنگ

علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت  در  این جلسه ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه گفت: رسانه ها و خبرنگاران در حقیقت بازوان اجرایی و یار و یاوران ما هستند که در تمام حوزه ها همراهی ویژه ای با ما داشتند

وی در ادامه با بیان اینکه شهر رشت و استان گیلان دارای پتانسیل های زیادی در موضوعات و جشنواره های مختلف است اظهار داشت: همه مدیران و برنامه ریزان باید در موارد فرهنگی و هنری به برگزاری این نوع جشنواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند و خدا را شاکریم که شهردار و تمام اعضای شورا نسبت به مقوله‌ فرهنگی نگاه مثبت دارند.

تاج شهرستانی ادامه داد: این جشنواره با حضور “علی دهکردی” مدیرعامل خانه سینما و یکی از هنرمندان برجسته کشور برگزار خواهد شد که این در حقیقت لطفی است که خانه سینما به ما دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت تصریح کرد: رشتی ها و گیلانی ها در عرصه هنر و فیلمسازی همیشه حرف برای گفتن دارند و در واقع در سطح کشور شماره یک هستند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه این نوع کارهای فرهنگی باید ادامه دار باشد تصریح کرد: بحث فیلمسازی یک سمت موضوع است و مقوله پخش شدن آن از صدا و سیما و استفاده عموم بحث مهم دیگر است که صدا و سیما باید به آن به بعنوان یک کالای هنری نگاه نماید.