نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود
نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین– نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان با نگاه به کتاب«از زمزمه تا فریاد» فردا سه شنبه(۱۴بهمن) با حضور فرامرز محمدی پور، از شعرا و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بصورت مجازی و از طریق پلتفرم اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.
نشست بررسی سیر شعر انقلاب اسلامی در گیلان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با تحلیل کتاب «از زمزمه تا فریاد» برگزار و در خصوص ویژگی های انقلاب اسلامی ایران بحث و تبادل نظر می شود.
همچنین در این برنامه فرهنگی که ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه(۱۴بهمن) و به میزبانی کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت برگزار می شود، فرامرز محمدی پور، از شعرا و پژوهشگران مطرح گیلان در حوزه انقلاب و دفاع مقدس به واکاوی وقایع انقلاب خواهد پرداخت.
گفتنی است این نشست فرهنگی ویژه که با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و محفل ادبی دکتر معین برگزار می شود بصورت زنده از طریق صفحه مجازی اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان به نشانی http://skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl نیز در دسترس علاقمندان به حوزه انقلاب اسلامی و دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار خواهد گرفت.
علاقمندان می توانند جهت شرکت در این برنامه فرهنگی پس از ورود به صفحه اسکای روم بر روی گزینه میهمان کلیک نمایند.