نشان جوانمردی برای ۲۵ باشگاه ورزشی گیلان
نشان جوانمردی برای ۲۵ باشگاه ورزشی گیلان
در دومین جشنواره رسم جوانمردی در گیلان، ۲۵ باشگاه ورزشی برتر در حوزه فرهنگی استان  نشان این جشنواره را دریافت و مورد تجلیل قرار گرفتند.

گیرا آنلاین_ به گزارش  پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آئین برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره رسم جوانمردی برای دومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود که در دوره نخست آن از ورزشکاران قهرمانی که منش پهلوانی داشتند، تجلیل شد.

جهانبخش آرمان افزود: در این دوره از جشنواره ، باشگاه‌هایی که در حوزه‌های فرهنگی، اخلاق مداری و جوانمردی بیشترین فعالیت را داشتند، انتخاب شدند که در گیلان نیز از ۲۵ باشگاه در این بخش تجلیل شد.

وی ادامه داد: همچنین شاهد فعالیت انجمن نیکوکاران جامعه ورزش ایران(نجوا) در استان گیلان هستیم که خوشبختانه ورزشکاران معروف و نام‌آور کشور همچون فردین معصومی، سیدهادی طباطبایی، نازنین ملایی و سارا بهمنیار عضو این انجمن در گیلان هستند.

وی بیان کرد: اعضای این انجمن کمک‌های مردمی را جمع آوری و در کارهای نیکوکارانه هزینه می‌کنند که امروز نیز و در دومین جشنواره رسم جوانمردی، شاهد آزادی یکی از زندانیان جامعه ورزش گیلان از سوی این انجمن هستیم.

در دومین جشنواره رسم جوانمردی که در زورخانه امام علی (ع) رشت برگزار شد، حجت الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، ورزشکاران، روسای هیاتهای ورزشی و پیشکسوتان ورزش این استان حضور داشتند.

در پایان این جشنواره نیز، از ۲۵ باشگاه ورزشی برتر در حوزه فرهنگی با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد و شرایط آزادسازی یک زندانی جامعه ورزش گیلان توسط انجمن نجوای این استان فراهم شد؛ همچنین یکسری لوازم ورزشی به مدرسه محل تحصیل سارا بهمنیار و فاطمه قاسمی ورزشکار و مربی تیم ملی کاراته در روستای دهسر آستانه اشرفیه اهداء شد.