دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای ارتقای فرآیند های پاسخگویی سازمان به مخاطبین ، نظرسنجی از مخاطبین سازمان از طریق سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان (CRM) به صورت مکانیزه انجام می گیرد ، که براساس یافته های بدست آمده از این سامانه بیمه شدگان و مخاطبین مراجعه کننده به ۱۳ مرکز درمانی ملکی در سطح استان و بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) نزدیک به ۹۰درصد اعلام رضایت نسبت به خدمات دریافت شده داشته اند.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تاکید نمود: بیمه شدگانی که از مراکز ملکی تامین اجتماعی استان خدمات درمانی دریافت می نمایند ، پیامکی حاوی لینک نظرخواهی ارسال می گردد که بیمه شدگان عزیز می توانند با اعلام نظرخویش نسبت به خدماتی که دریافت نموده اند مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را در ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی تامین اجتماعی یاری نمایند.
دکتر قنبرپور راههای ارتباط با سامانه پاسخگویی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی CRM را تشریح نمود و افزود: بیمه شدگان و مخاطبین سازمان می توانند از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ ، پیامک ۱۰۰۰۱۴۲۰و پورتال سامانه ۱۴۲۰٫tamin.ir پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت خویش را نسبت به خدمات مدیریت درمان و همچنین کلیه خدمات سازمان مطرح نمایند. کارشناسان این بخش طبق ضوابط تعریف شده در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات و درخواستها مطرح شده خواهند بود.
دکترقنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان
نزدیک به ۹۰ درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات ارائه شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان اعلام رضایت نمودند
گیرا آنلاین- طبق نظرسنجی بدست آمده از طریق سامانه پاسخگویی تامین اجتماعی (CRM) نزدیک به ۹۰درصد بیمه شدگان از خدمات درمانی دریافت شده در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان اعلام رضایت نمودند.
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=11275
برچسب ها
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی : پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / تقدیر از کارکنان صادق و پُر تلاش شهرداری رشت/ اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳
معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو 1403 خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی :
پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / تقدیر از کارکنان صادق و پُر تلاش شهرداری رشت/ اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: باید بازخورد راه اندازی سامانه های شفاف سازی و همچنین ثبت و پیگیری تقاضاهای شهروندان تا حصول نتیجه در سامانه ۱۳۷ قابل مشاهده باشد.
معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو 1403 خبر داد:
۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری
.
اخبار گیلان
رئیس شورای اسلامی شهر رشت :برگزاری مراسم روز کارگر برای کارگران خدوم شهرداری رشت
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: به مناسبت روز کارگر مراسمی در خور شان کارگران خدوم و پرتلاش شهرداری رشت برگزار شود.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.