نخستین پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه در رشت رونمایی شد/نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی گیلدخت
نخستین پوستر جشنواره ملی فیلم کوتاه در رشت رونمایی شد/نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی گیلدخت
آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت و اولین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی گیلدخت با حضور رئیس انجمن سینمای جوانان با حضور مسوولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش گیرا آنلاین سید امیر حسین علوی صبح یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت و اولین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی گیلدخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز ایران و انقلاب اسلامی به شکل گیری گفت و گوهای هنرمندانه بیشتر از هر مقطعی نیازمند است.

شهردار رشت با بیان اینکه گیلان از دیرباز مهد فرهنگ غنی اسلامی و مکتب تشیع بوده است، گفت: باید از ظرفیت های نهفته در گیلان استفاده کرده و همواره رواج دهنده این فرهنگ و مکتب در کل دنیا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه باید قوی تر، متمدانه تر، فرهنگی تر و با توجه بیشتر تلاش کنیم تا اهمیت داشتن یک نظام اسلامی از زبان هنرمندان به گوش تمام کشور برسد، اضافه کرد: استان گیلان از ابتدای انقلاب تاکنون با اهدای شهدای بسیاری جزو استان های برتر کشور است و اکنون در فضایی هستیم که دشمن بیشترین حملات رو علیه ما انجام میدهد.

شهردار رشت در پایان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا رشت پایگاهی برای تولیدات بهتر در آینده باشد و امیدوارم با گام های موثر شاهد اتفاقات بزرگتری در گیلان و شهر رشت باشیم.

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی