نخستین دوره توجیهی آموزشی رابطین خبر اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد
نخستین دوره توجیهی آموزشی رابطین خبر اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد
نخستین جلسه از دوره آموزشی خبرنویسی رابطین خبری، اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با حضور ۲۵ رابط خبری و کارشناسان محیط زیست ستادی و شهرستانهای استان در سالن امام رضا(ع) این اداره کل برگزار شد.

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، این دوره آموزشی که قرار است تا چهار هفته در آخرین چهارشنبه هر ماه در محل یاد شده تداوم یابد، به آموزس پایه خبرنویسی رابطین خبری و کارشناسان این اداره کل اختصاص دارد.
مدرس این دوره آموزشی سیدحسین ضیابری سیدین از چهره های شناخته شده جامعه مطبوعات گیلان است و در نخستین برنامه از این سلسه نشستها، اصول خبرنویسی و نوع نگرش به خبر مطرح گردید و قرار شد در جلسه آینده در زمینه ارزشهای خبری و سبکهای خبرنویسی بحث و تبادل نظر شود.
در این برنامه هر یک از رابطین خبری و کارشنان شرکت کننده اداره کل حفاظت محیط زیست در فضایی مشارکتی خبر نوشتند و دیدگاه های خود را در زمینه مورد بحث، مطرح کردند.
مهندس علی اصغر روشنی رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در این نشست با معرفی مدرس دوره مطالبی در باره لزوم افزایش سواد رسانه ای رابطین خبری اداره کل سخن گفت و تاکید کرد: رابطین خبر می توانند از این فرصتها برای بهبود در خبرنویسی بهره ببرند.
وی همچنین به نگاه حمایتی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره توجیهی و آموزشی برای این اداره کل در جهت اطلاع رسانی درست و به هنگام دارای اهمیت است.