نخستین جلسه شورای اداری محیط زیست گیلان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد
نخستین جلسه شورای اداری محیط زیست گیلان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی محیط زیست گیلان  ،

گیرا آنلاین– اولین جلسه شواری اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در سال  ۱۴۰۰ با حضور مسوول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران و مدیرهسته گزینش سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیرکل، معاونین و روسای واحدهای ستادی و ادارات تابعه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست گیلان بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با صحبت های معاونین اداره کل آغاز و در ادامه  روسای ستادی و  ادارات تابعه  مسائل مربوط به حوزه کاری خود از جمله پایش مستمر صنایع آلاینده، نظارت بر محیط طبیعی ، مناطق تحت مدیریت ، مدیریت و عملکرد ، حراست ، حقوق و مزایای پرسنل و محیط بانان را مطرح کردند.
در ادامه دکتر رضا فرخی  مدیر هسته گزینش و مسوول هماهنگی و پیگیری امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست کشور، از برگزاری اولین نشست کمیته مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تعیین تکلیف پرونده شهدا و جانبازان یگان حفاظت سازمان خبر داد. وی با تاکید بر اینکه در این جلسه ۲۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت، گفت: برای این ۲۲ پرونده آرا صادر شد.
سپس دکترساسان کفایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان ضمن تبریک سالروز حماسه جاودانه و قهرمانانه فرزندان این مرز و بوم و آزادسازی خرمشهر ، یاد شهدا و ایثارگران  بویژه شهدای مدافع حرم و شهدای محیط زیست گیلان را گرامی داشت و از اعضای شورای اداری  خواست تا با عملکرد خوب خود  ادامه دهنده راه حماسه آفرینان جهاد، ایثار و شهادت باشند .
مدیر کل حفاظت  محیط زیست گیلان  در ادامه اظهار داشت  در راستای حراست و حفاظت از مواهب طبیعی و زیست محیطی استان ، مدیران به همراه کارشناسان ومامورین یگان ،حضور شبانه روزی و فعال در مناطق تحت مدیریت داشته و در اجرای صحیح قوانین و وظایف ذاتی سازمانی با صلابت کامل عمل کرده از هر گونه تعدی متخلفین به انفال و مواهب الهی با قدرت تمام جلوگیری به عمل آورند.
دکتر کفایی در ادامه افزود با تلاش، همدلی و وفاق تیمی می بایست از ظرفیت های حداکثری تمامی مجموعه جهت تبدیل شدن حفاظت محیط زیست استان گیلان به رتبه یک کشوری بهره گرفت.  کما اینکه این امر مهم  در ابتدای سال جاری، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در رونمایی از الحاق نخستین دستگاه دروگر سنبل آبی ساخت داخل کشور به اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان مصداق واقعی پیدا کرد .
در پایان این جلسه از  ۲ نفر از مدیران حاضر که در ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر، پلنگ گرفتار در تله سیمی را نجات داده و در طبیعت رها کردند با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد .