نباید تنها براساس گزارش قضاوت کرد/ مردم همیشه بهترین قاضی هستند
نباید تنها براساس گزارش قضاوت کرد/ مردم همیشه بهترین قاضی هستند
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت
گیرا آنلاین-  احمد رمضانپور نرگسی در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر رشت، برای همه آرزوی قبولی طاعات و عبادات کرد و عید سعید فطر را نیز به تمامی مسلمانان دنیا، ایران اسلامی و شهروندان شهر رشت تبریک گفت.
وی بیان داشت در ماه مبارک رمضان بر اساس روایات و اعتقادات دینی همه درهای جهنم بسته و درهای بهشت به سوی همه باز خواهد شد و بر همین اساس ابراز امیدواری کرد آنهایی که در پیشگاه خداوند در امر قضاوت نشسته و حکم صادر می کنند از این آزمایش الهی سربلند بیرون بیایند .
رئیس شورا در ادامه بیان داشت که من تردید ندارم مظاهر دنیا فریبنده است و شاید فردی ضعیف مثل من از این موقعیت مدیریتی و حاکمیتی کاری کند که طراوت انسانها زیر سوال برود.
وی بیان داشت خطابم به هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان است و گفت هنوز فرصت تجدید نظر است چرا که قانون گذار این حکم را نداده که تنها بر اساس گزارش قضاوت کنند.
رمضانپور نرگسی بیان داشت نظامی که در کشور ما برقرار است جمهوری اسلامی است و در این نظام انسانهایی از طرف مردم به عنوان نماینده آنان در مجلس شورای اسلامی و انسانهایی به عنوان فقیه در شورای نگهبان از طرف مقام معظم رهبری انتخاب می شوند.
قوانینی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب می کنند جهت تطابق با قانون اساسی و شرع اسلامی به شورای نگهبان ارسال می شود و وقتی که به تایید آن شورا رسید بر اساس گفته های بزرگان ما این قانون، قانون الهی است .
رئیس شورا بیان داشت بر همین اساس در قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به صراحت، کسانی که حق کاندیدا شدن را دارند و آنهایی که حق کاندیدا شدن را ندارند آمده است و اگر بخواهیم بر خلاف بندهایی که آورده شده هر تصمیمی بگیرند من آن تصمیم را نمی توانم پاکسازی سیاسی نام نگذارم حالا چه اصلاح طلب ، اعتدالگرا و چه اصول گرا باشد، به هرحال این اعتقاد ماست و مردم ما برای این موضوع بهترین قاضی هستند.
در دوره های قبل هم دیدیم که مردم چه قضاوتهایی دارند و عده دیگر چه قضاوتهایی داشتند.
امیداورم در روز آخر ماه رمضان درهای بهشت به روی همه باز باشد.