نارضایتی ها از هیات کشتی گیلان بالا گرفت!
نارضایتی ها از هیات کشتی گیلان بالا گرفت!
چند صباحی است که هیات کشتی گیلان آن پویایی همیشگی را ندارد و در این میان بیشترین انتقادات به سمت رضی زاده رئیس این هیات نشانه رفته است

گیرا آنلاین_ رشته ورزشی کشتی در گیلان از محبویت خاصی برخوردار است اما نه تنها از زیرساختهای استاندارد برخوردار نیست بلکه اینروزها به واسطه مدیریت نامناسب از وضعیت آرمانی فاصله دارد.

یکی از انتقاداتی که اینروزها به هیات کشتی گیلان وارد است عدم بهره گیری از پیشکسوتان و نخبگان کشتی در این رشته ورزشی است. هیات کشتی گیلان در چند سال اخیر آنچنان که باید در استفاده از سرمایه های اجتماعی کشتی مخصوصا افرادی که خاک کشتی را خورده اند موفق نبوده است.

عدم نظارت بر باشگاه ها دیگر مساله ای است که می توان به آن اشاره کرد تجویز داروهای غیرمجاز در برخی از باشگاه ها می تواند تبعات ناگواری را برای کشتی گیلان رقم بزند.

شهر رشت به عنوان مرکز استان که ورزشکاران زیادی در آن فعالیت دارند، فاقد خانه کشتی است و از این شهر می توان به عنوان تنها مرکز استان در کشور نام برد که که خانه کشتی ندارد.

به نظر می رسد که هیات کشتی گیلان باید برای موفقیت در راستای برطرف کردن چالش ها حرکت کند. برگزاری منظم مسابقات در رده های سنی، نظارت مناسب بر باشگاه ها، حفظ ثبات در ارکان هیات کشتی، استفاده از تجارب پیشکسوتان، پیگیری مطالبات ورزشکاران و ایجاد خانه کشتی از جمله مواردی است که می تواند شرایط را به نفع کشتی گیلان تغییر دهد.