معلمین غیر انتفاعی با مشکلات و دغدغه های فراوانی مواجه هستند/ واقعیت های تلخ پیرامون میزان حقوق دریافتی معلمین غیر انتفاعی
معلمین غیر انتفاعی با مشکلات و دغدغه های فراوانی مواجه هستند/ واقعیت های تلخ پیرامون میزان حقوق دریافتی معلمین غیر انتفاعی
حامی معلمین غیر انتفاعی هستم

گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی با مشکلات و دغدغه های فراوانی مواجه هستند و رفع این مشکلات نیازمند ورود و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با احمدی ، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی این شهر اظهار کرد: معلمین غیر انتفاعی با مشکلات و دغدغه های فراوانی مواجه هستند و با توجه به اینکه آقای احمدی جزو نمایندگانی هستند که در این حوزه بسیار دغدغه مند می باشند، به همین علت طی تماس با وی تقاضای برگزاری دیدار امروز با هدف بررسی و رفع مشکلات این قشر از جامعه را داشتم که خوشبختانه در کوتاهترین زمان ممکن این دیدار برگزار و امیدوارم در راستای رفع دغدغه های معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه معلمینی که در نهضت سواد آموزی نیز مشغول خدمت هستند با دغدغه هایی این چنینی مواجه هستند افزود: طی دیداری که اخیرا در ساختمان شورا با تعدادی از نمایندگان معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی و نهضت سوادآموزی رشت داشتم ، متاسفانه از واقعیت های تلخی پیرامون میزان حقوق دریافتی و… مطلع شدیم که امیدواریم با ورود و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مطالبات بحق جامعه پر تلاش فرهنگیان برای همیشه محقق و مشکلاتشان برطرف شود .

حامی معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی هستم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در کمیسیون آموزش مجلس دغدغه های معلمین غیر انتفاعی را پیگیری میکنم اظهار کرد: معلمین غیر انتفاعی از سراسر کشور بابت دغدغه هایشان با بنده تماس می گیرند .

محمد رضا احمدی با بیان اینکه معلمین غیر انتفاعی بار سنگینی را از دوش دولت بر می‌دارند افزود: بنده حامی معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی هستم و معتقدم باید این معلمین نیز مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.

وی با تاکید به اینکه به زودی از وزیر آموزش و پرورش در راستای حمایت از معلمین غیر انتفاعی در کمیسیون آموزش مجلس دعوت می شود بیان کرد: معتقدم هر فردی که از فیلتر آموزش و پرورش عبور کرد باید وی را به عنوان معلم بشناسیم و از وی حمایت کنیم .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا آزمون داخلی برای جذب معلمین غیر انتفاعی برگزار شود تصریح کرد: نباید سوابق فعالیتی معلمین غیر انتفاعی در زمان جذب نادیده گرفته شود .

احمدی با بیان اینکه طرح های فراوانی در مجلس در نوبت بررسی قرار دارد افزود: ما در تلاشیم تا مشکلات قشر معلمین غیر انتفاعی را برطرف کنیم و قصد داریم با مصوبات قانونی شرایط به گونه ای مدیریت شود تا مدارسی که حق و حقوق قانونی معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی را پرداخت نمی کنند مجوز فعالیتشان باطل شود.

وی با بیان اینکه رئیس شورای شهر رشت نیز دغدغه رفع مشکلات معلمین غیر انتفاعی را دارند گفت: وقتی رئیس شورای شهر رشت بابت این نشست با بنده تماس گرفتند ،بنده نیز این مهم را در اولویت گذاشتم و کار شورای رشت در تجلیل از معلمین غیر انتفاعی بسیار زیبا و شایسته تجلیل است.

رفع مشکل بیمه معلمین غیر انتفاعی

رئیس صنف معلمین غیرانتفاعی گیلان نیز با بیان مشکلات این قشر اظهار کرد: میزان حقوق دریافتی ، عدم حمایت بیمه ای از جمله دغدغه هایی هستند که معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی با آن مواجه اند.

لیلا ابراهیمی با بیان اینکه از مجلس انقلابی انتظار حمایت و رفع مشکلات معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی را داریم افزود: امیدواریم به زودی و با همتی که در نمایندگان مجلس مشاهده می شود این مشکل برای همیشه برطرف شود و از حمایت های رئیس شورای شهر رشت در برپایی مراسم تجلیل از معلمین غیر انتفاعی به مناسبت روز معلم و همچنین برپایی این دیدار با هدف رفع مشکلات همکارانم تشکر می کنم .