مطالبه‌گری نقطه مقابل سیاه‌نمایی است
مطالبه‌گری نقطه مقابل سیاه‌نمایی است
مطالبه گری از جمله مفاهیم ارزنده‌ای است که با نام دانشجوی بیدار عجین شده است

گیرا آنلاین_ مصطفی بلورچی با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سال گذشته ایشان با دانشجویان گفت: راهکارهای عملیاتی رهبر انقلاب برای دانشجویان به مثابه چراغ راه در مسیر پر پیچ وخم سیاست زدگی و فرصت طلبی‌ها است.

وی در ادامه افزود: باید در تولید علم به دنبال مسائل اولویت‌دار کشور برویم تا جنبه کاربردی پیدا کند که البته در این راه نقش مسئولان در عملیاتی کردن این علوم بسیار حائز اهمیت است.

این فعال سیاسی-اجتماعی با اذعان به اینکه مطالبه‌گری نقطه مقابل سیاه‌نمایی است، بیان کرد: مطالبه گری درست و هدفمند ازجمله اموری است که منجر به پویایی جامعه می‌شود و اگر مطالبه گری با راهکارهای پیشنهادی همراه باشد نتایج مبارکی در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید در نقدها جنبه انصاف رعایت شود، گفت: مطالبه گری بی‌هدف تنها خوشآمد دشمنانی است که منتظر ماهی گرفتن از همین آب گل آلودِ اختلافات داخلی در کشورمان هستند که به تأکید رهبر معظم انقلاب باید از آن دوری کرد.

بلورچی همچنین با تاکید بر اینکه نباید مسئولان از فرصت خدمت برای ساخت سابقه جهت ارتقای شغلی بهره‌ببرند، افزود: فرصت محدود خدمت صادقانه آنقدر کوتاه و حساس است که نباید صرف مسائل شخصی و استفاده از رانت‌ها شود که یکی از مطالبات ما نیز باید همین باشد.

وی با اشاره به خاطرات دوران دانشجویی خود و روحیه تحول خواهانه دانشجویان، بیان کرد: معتقدم که دوران دانشجویی، دوران آرمانگرایی عملی و تحول خواهی است و دانشجویان می‌توانند با ارائه راهکارهای خلاقانه و بعضاً کم هزینه تحول آفرین باشند و پیشران توسعه در شهر، استان و کشورمان شوند که البته باید قدر دورانی که پایه های آینده جامعه را می‌سازد بدانیم و مطالبه گری را در خدمت توسعه قرار دهیم.