مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌زودی توسط خزانه پرداخت می‌شود
مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌زودی توسط خزانه پرداخت می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست صمیمی با بازنشستگان دانشگاه گفت: تمامی اقدامات لازم جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۹ انجام شده و بنا بر قول مسئولان، مطالبات به‌حق بازنشستگان به‌زودی توسط خزانه پرداخت می‌شود.

گیرا آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع تعدادی از همکاران بازنشسته دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست، با بیان اینکه دریافت پاداش بازنشستگی از مطالبات به‌حق همکاران بازنشسته است، اظهار کرد: پیش از اینکه مطالبات بازنشستگان تبدیل به دغدغه شود، جهت تأمین اعتبار لازم لیست بازنشستگان سال ۹۹ به سازمان برنامه‌وبودجه کشور ارسال‌شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمام اقدامات قانونی لازم را جهت پرداخت حقوق و مزایا بازنشستگان انجام داده، افزود: طبق قانون پرداخت پاداش بازنشستگان  باید توسط خزانه‌داری کل پرداخت شود و بنا بر قول مسئولان مربوطه طی هفته‌های آینده این حق قانونی آن‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تمرکز نظام سلامت در حوزه مدیریت بیماری کرونا و اکنون نیز اجرای سند ملی واکسیناسیون به کار گرفته‌شده، گفت: حدود دو سال است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان  شبانه روز، در کنار تأمین سلامت و توسعه زیرساخت‌ها، پیگیر مطالبات به‌حق بازنشستگان نیز بوده است.

دکتر سالاری طرح مطالبات توسط بازنشستگان را قانونی و از حقوق به‌حق آن‌ها برشمرد و گفت: مشکلات و نیازهای بازنشستگان قابل‌تأمل و قابل‌درک است و هرکجا که نیاز به پیگیری بیشتر داشته باشد، آمادگی دارم تا در کنار بازنشستگان عزیز حقوق آن‌ها را دنبال کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در حاشیه این نشست با برقراری تماس‌های تلفنی ، آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بازنشستگان را جویا شد  و وعده پرداخت مطالبات در آینده نزدیک را به مطالبه گران ابلاغ کرد.

همچنین بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست از تلاش‌ها و پیگیری‌های دانشگاه به‌ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بر دغدغه‌ها و مطالبات آن‌ها صحه گذاشته و پیگیر نیز بوده، تقدیر کردند.