مصاحبه مدير مخابرات منطقه گیلان بمناسبت روز جهاني ارتباطات
مصاحبه مدير مخابرات منطقه گیلان بمناسبت روز جهاني ارتباطات
در نخستین روز از هفته ارتباطات ، مدیر مخابرات منطقه گیلان طی یک مصاحبه رادیویی با برنامه صبح بخیر گیلان ، این روز را به تمام تلاشگران عرصه ارتباطات تبریک گفت.

گیرا آنلاین- همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها ، مدیر مخابرات منطقه گیلان طی یک مصاحبه رادیویی با برنامه صبح بخیر گیلان اظهار داشت : از زمان ورود ویروس منحوس کرونا ، مخابرات توانسته بخش عمده ای از نیازهای موجود در زمینه اموزش ، دورکاری ، خدمات را رفع کند . در شرایطی که مراکز اموزشی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند ، استفاده از امکانات فضای مجازی از جمله خدمات مخابراتی بود که میتوان به ان اشاره داشت .

ایشان ضمن اشاره به ارائه و توسعه خدمات الكترونيكي گفت : پرداخت غير حضوري قبوض تلفن نیز يكي دیگر از اين خدمات بوده كه در راستاي تحقق دولت الكترونيك و ارتقاي سطح خدمات رساني به شهروندان اجرا شده است.

وی در ادامه مزایای سرویس FTTH را یادآور شد و گفت : فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم شده است.

پارسایی با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد، اضافه کرد : با سرمایه گذاری های کلان پروژه های فنی به منظور فراهم نمودن زیرساخت های بهره گیری از این سرویس فراهم شده و با توجه به این موضوع که کابلکشی های جدید تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می شود، متقاضیان جدید تلفن ثابت با ثبت درخواست خود می توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره گیرند.