مشکلات بسیاری فعالان اقتصادی گیلان رسیدگی شد
مشکلات بسیاری فعالان اقتصادی گیلان رسیدگی شد
همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان میز ارتباط مردمی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برگزار شد.‎

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، معاون وزیر صمت ومدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه مدیر کل بازرسی وزارت صمت ، ضمن شنیدن مطالبات و درخواست‌های صنعتگران به مشکلات بسیاری از فعالان اقتصادی رسیدگی کردند.

این برنامه که بر اساس اعلام قبلی برگزار شده بود با استقبال بسیاری از صنعتگران مواجه شد و مشکلات و درخواست های جمعی از فعالان اقتصادی گیلان با حضور معاون وزیر صمت رسیدگی شد.

عمده ترین مشکلات مطرح شده طی این برنامه پیرامون مسائل زیست محیطی ، نقدینگی و منابع مالی، مالیات ، بیمه و معوقات بانکی بود.

در این دیدار چهره به چهره علی رسولیان معاون وزیر صمت و فرهیدزاده مدیرکل دفتر بازرسی درخواست‌های کتبی و شفاهی مراجعین را مورد بررسی قرار دادند.

رسولیان در حاشیه این مراسم مشکلات زیست محیطی را به عنوان یکی از عوامل بازدارنده مطرح کرد و عنوان داشت: این موضوع در ستاد تسهل رسیدگی خواهد شد تا با اولویت بندی مسائل زیست محیطی فضای لازم برای فعالیت های اقتصادی فراهم گردد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مساله نقدینگی و منابع مالی را نیز از عمده ترین مشکلات بنگاه های اقتصادی دانست.

وی تامین و حمایتهای مالی برای بنگاه های اقتصادی از محل منابع تبصره ۱۸و تامین منابع مالی وزارت صمت با کمک بانک مرکزی و صندوق های مختلف دانست و افزود : مطابق با ضوابط در تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی همراهی و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد

طی این دیدار در مجموع  ۹۱مراجعه کننده حضور یافت  که ۶۴نفر از آنان دستور اجرا  دریافت کردند.