مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح زمینه‌ساز تغییر و تحول در آینده کشور است
مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح زمینه‌ساز تغییر و تحول در آینده کشور است
اعلام حمایت همه اعضای مجمع جوانان گام دوم انقلاب گیلان از آیت الله رئیسی

گیرا آنلاین- دکتر محمدپورپیر رئیس ستاد مردمی گام دوم انقلاب در گیلان امروز در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به نزدیکی روز سرنوشت‌ساز انتخاب رئیس قوه مجریه توسط مردم اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند زمینه‌ساز تغییر و تحول در آینده کشور و گام گذاشتن در مسیر تمدن نوین اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه اجماع جریان انقلابی با انتخاب آیت الله رئیسی مسیر اعتماد به جوانان را مورد تاکید قرار می‌دهند گفت: انتخاب آیت الله رئیسی مسیر اعتماد به جوانان را هموار کرده و جوانان نیز با امید به آینده ای روشن و برای تغییر وضع موجود کشور از ایشان با قاطعیت حمایت می کنند.

رئیس ستاد مردمی گام دوم انقلاب در گیلان با تاکید بر نقش جوانان در ایجاد تغییر و تحول کشور افزود: همه اعضای مجمع جوانان گام دوم انقلاب گیلان در شهرها و روستاها به اتفاق با اعتماد و انتخاب آیت الله رئیسی گام در مسیر اعتماد به توان داخلی و جوانان گذاشته و امید برای تغییر آینده کشور را ترسیم می کنند.

پورپیر با بیان اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند تغییر وضع موجود در حوزه های مختلف اقتصادی اجتماعی و سیاسی است افزود: جوانان برای تغییر وضع موجود باید تلاش کنند تا با تلاش مضاعف مشارکت بالا و انتخاب درست تغییر وضع موجود را رقم بزنند.