مسعود عباس نژاد عضو شورای رشت : فساد جایی رقم می خورد که ما به عنوان عضو شورای رشت ، به مردم بگوئیم تا از فیلتر من عبور نکنید نمی توانید تقسیط بگیرید
مسعود عباس نژاد عضو شورای رشت : فساد جایی رقم می خورد که ما به عنوان عضو شورای رشت ، به مردم بگوئیم تا از فیلتر من عبور نکنید نمی توانید تقسیط بگیرید
عضو شورای شهر رشت گفت : فساد جایی رقم می خورد که ما به عنوان عضو شورای رشت ، به مردم بگوئیم تا از فیلتر من عبور نکنید نمی توانید تقسیط بگیرید و برای جلوگیری و مبارزه با چنین رانت هایی باید قانون مشخص داشته باشیم.

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، مسعود عباس نژاد در جلسه علنی شورا با اشاره به لایحه راه اندازی مرکز اطلاع رسانی گردشگری در چهار ورودی شهر رشت اظهار کرد: جزییات این لایحه مشخص نیست .

وی با بیان اینکه هیچ کسی این لایحه را گردن نمی گیرد افزود: در این لایحه اصلا به جزئیات اشاره نشده است و اگر شورا با اهدای زمین به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موافقت کند ، چه عایداتی قرار است از جانب آن نصیب شهر و شهروندان شود؟

عباس نژاد با تاکید به اینکه زمین های شهرداری رشت از محل بیت المال خریداری شده است گفت: ما هم موافق انجام اموراتی با هدف جذب گردشگر در ورودی های شهر هستیم اما باید از جزئیات آن مطلع شویم.

وی به اصلاحیه آیین نامه اجرایی تقسیط مطالبات شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: در این مرحله با تلاش های شهردار رشت ، روند خوبی در نظر گرفته شده است و در کنار قرار دادن بسته های تشویقی در این سال ، از بسیاری از رانت ها جلوگیری می شود.

عضو شورای رشت با انتقاد از عدم حضور رضا عاشری دیگر عضو شورا در جلسات کمیسیون شهرسازی شورای رشت تصریح کرد: فساد جایی رقم می خورد که ما به عنوان عضو شورای رشت ، به مردم بگوئیم تا از فیلتر من عبور نکنید نمی توانید تقسیط بگیرید و تاکید دارم برای رفع چنین رانت هایی باید صراحتا قانون داشته باشیم

عباس نژاد با اشاره به اینکه قانون باید به گونه ای تصویب شود که بر اساس حضور آدمها به شهر نفع یا ضرر نرسد بیان کرد: چرا باید روال را به سمتی ببریم که شهروند برای برخوردار شدن از شرایط تقسیط و .. نیازمند مراجعه به اعضای شورا باشد؟ و باید قانون را به سمتی اجرایی کنیم که برای همه یکسان باشد و نفع قوانین شامل حال همه شود و فقط برخی از افراد خاص با رانت از آن برخوردار نشوند.