مسعود عباس نژاد در یکصد و چهارمین جلسه شورا تاکید کرد: لیست کاملی از لوازم اسقاط شهرداری به شورا ارایه شود
مسعود عباس نژاد در یکصد و چهارمین جلسه شورا تاکید کرد: لیست کاملی از لوازم اسقاط شهرداری به شورا ارایه شود
.

گیرا آنلاین_ عضو شورای رشت در یکصد و چهارمین جلسه شورا با اشاره به اینکه شهرداری رشت به منظور دیوار گذاری در اطراف برخی از زمین هایی که به حال خودشان رها و منجر به بروز مشکلات بهداشتی و امنیتی برای شهروندان شده است باید از شورا مجوز بگیرد اظهار کرد: در فاز نخست به تمامی مالکین اخطارهای لازم داده می شود و در مراحل بعد نسبت به اقدامات قانونی با هدف رفع دغدغه شهروندان اقدام می شود.

مسعود عباس نژاد در واکنش به لایحه مزایده و فروش لوازم اسقاط شهرداری رشت افزود: باید لیستی کامل از این لوازم در اختیار شورا قرار بگیرد و صرف به کار بردن لوازم اسقاط به معنای آن نیست که شورا مجوز دهد.

وی با تاکید به اینکه لوازم اسقاطی هم جزو بیت المال این شهر است بیان کرد: ممکن است پس از این مجوز که قرار است به صورت کلی ارائه شود ، نسبت به مزایده و فروش لوازمی اقدام شود که هنوز به مراحل اسقاط نرسیده است و پس از آن شورا به واسطه مصوبه ای که داده است نمی تواند اعتراض کند.

عباس نژاد با انتقاد از لایحه اجاره یکی از مجموعه های فرهنگی متعلق به شهرداری رشت به گروهی مشخص تصریح کرد: بر اساس کدام منطق ملکی در سعدی ماهیانه با رقم اندک اجاره داده می شود؟؟

وی با تاکید به اینکه به نام کار فرهنگی از املاک شهرداری رشت برای اقدامات دیگر استفاده می کنند افزود: برخی از املاک چندصد متری شهرداری رشت در اختیار افرادی قرار گرفته است که هر بار باید به واسطه رفتارها و اقداماتی که در آنجا انجام می دهند اعضای شورا باید پاسخگو باشند و معتقدم اعضای شورا باید به چنین موضوعاتی دقت فراوانی داشته باشند.