مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آتیه سازان حافظ شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی است
مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آتیه سازان حافظ شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی است
سید علی طبائی مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان گفت: خوشبختانه با رویکردهای جدید خدمت رسانی به مردم با روند مطلوب و شایسته در اولویت اول قرار گرفت.

گیرا آنلاین_ سید علی طبائی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه افزود: اگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه ضرورت اجتناب پذیر است که همواره خبرنگاران برای تحقق آن شبانه روزی تلاش بی وقفه دارند .

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزارنفر از جمعیت استان گیلان تحت پوشش آتیه‌ سازان حافظ هستند که از این تعداد افزون بر ۲۲۵ هزارنفرازانان بیمه شدگان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، ۱۰۲ هزار نفر بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری،۵۵ هزار نفر بیمه شدگان اختصاصی استان گیلان در حوزه بیمه‌های تکمیلی و اکمل می‌باشند.

وی یاد آور شد : در استان گیلان با ۲۳ قرارداد که شامل ۵ قرارداد کشوری و۱۸قراداد استانی در حال ارایه خدمت به مردم هستیم.

طبائی در مورد نمایندگی های سطح استان گفت: برای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش ۱۱ نمایندگی در سطح استان راه اندازی شد که ۹ نمایندگی ویژه هستند که کار پذیرش و رسیدگی اسناد را انجام می دهند.

وی افزود: این نمایندگی‌ها در شهرهای رشت دو نمایندگی،لاهیجان ، انزلی ، لنگرود ، تالش ، رودسر، آستارا و صومعه سرا در هر یک از این شهرها یک نمایند گی ویژه مستقر هستند و علاوه بران دو نمایندگی در شهرهای آستانه اشرافیه و منجیل کار پذیرش اسناد را انجام می‌دهند همچنین سه دفتر پیشخوان در سطح شهر رشت به منظور تسهیل در خدمت رسانی مسئولیت پذیرش اسناد را طبق قرارداد به عهده دارند.

طبائی درمورد مراکز طرف قرارداد اختصاصی گفت:با ۱۸۹ مرکز به صورت اختصاصی مانند بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، آزمایشگاه‌ها ،درمانگاه ، تصویربرداری ،مراکز آنکولوژی ،داروخانه وغیره به صورت اختصاصی قرار داد منعقد شده است .

وی افزود: در جال حاضر ۷۸۰۰ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج در استان گیلان تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی قرار دارند که خدمات لازم به آنان ارائه می‌شود‌.

وی با اشاره به رویکردهای جدیدشرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت : براساس رویکردهای جدید توجه ویژه‌ای به اصل خدمت رسانی به بیمه شدگان و برطرف کردن مشکلات آنان وجلب رضایت مندی آنان با جدیت و اولویت پیگیری میشود.

فاکتورهای کو لونوسکوپی که معمولاً در مطب‌ها انجام می‌شد قبل از رویکرد جدید قابل پذیرش نبود ولی بر اساس این رویکرد طبق دستورالعمل وزارت بهداشت به منظور جلب رضایت مردم این فاکتورها پرداخت می‌شودتا بیمه شدگان دچار خسران نشوند

وی گفت:مقررشد اسناد هزینه بیمه شدگان پرداخت شود ودر یافت مبالغ خارج از تعرفه مصوب وخارج از ضابطه از طریق معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مورد پیگیری قرار می گیرد.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان افزود: توسعه مراکز طرف قرارداد در سطح کشور و مراکز مهم و پر مراجعه استان گیلان در دستور کار قرار دارد که در سطح کشور عقد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان تهران به عنوان مرجع تخصصی تامین دارو های بیماران خاص وصعب العلاج ودر گیلان نیز از امروز قرارداد کلینیک تخصصی چشم پزشکی فارابی رشت منعقد شده است

همچنین مذاکراتی نیز با چند آزمایشگاه پر مراجعه شهر رشت و استان انجام شد مانند آزمایشگاه رازی ، آشتیانی ،سینا ،دانا ،افرا و غیرو در مراحل اخذ نتیجه هستیم تا بیمه شدگان تامین اجتماعیدغدغه ای نداشته با شند ، همچنین بابیمارستانها ومراکز ی که با آنها قرار دادنداریم مذاکراتی انجام دادیم.

وی یاد آورشد: هرمرکزی که تمایل به عقد قرار داد داشته باشند اقدامات لازم در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهیم داد تا بیمه شدگان بتوانند از امکانات لازم بهره مند شوند.در مجموع می توان گفت که افزایش مراکز دسترسی بیمه شدگان به مراکز در مانی ،دفاتر پیشخوان ومراکز پذیرش اسناد با جدیت پیگیری وددنبال می شود.

وی در بخش پایانی به سه نکته ضروری و مهم مرتبط با خدمت رسانی به بیمه شدگان اشاره کرد وافزود: اطلاع رسانی اپلیکیشن آتیه سازان در سایت آتیه‌سازان موجود است و همه بیمه شدگان می‌توانند با دانلود آن از اطلاعات بسیار خوبی از مراکز طرف قرارداد و اسناد مورد پذیرش وزسیدگی با خبر شوند.

همچنین بیمه تکمیلی انفرادی از موارد مهمی است که افراد می توانند در کنار قراداد های گروهی از بیمه تکمیلی انفرادی نیز برخودار شوند

همه بیمه شدگان می توانند با تلفن ۷۵۰۱۳ — ۰۲۱ به صورت شبانه روزی با شرکت آتیه سازان حافظ ارتباط برقرار کنند و خواسته ها و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آتیه سازان حافظ شبانه روز آماده پاسخگویی و راهنمایی است.

برای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش ۱۱ نمایندگی در سطح استان راه اندازی شده علاوه بر این دو نمایندگی عادی در شهرهای آستانه اشرفیه و منجیل کار پذیرش اسناد را انجام می‌دهند

وی با اشاره به رویکردهای جدیدشرکت آتیه سازان حافظ گفت : براساس رویکردهای جدید توجه ویژه‌ به اصل خدمت رسانی به بیمه شدگان و برطرف کردن مشکلات وجلب رضایت مندی آنان با جدیت و اولویت پیگیری می شود.

*فاکتورهای کو لونوسکوپی که معمولاً در مطب‌ها انجام می‌شد قبل از رویکرد جدید قابل پذیرش نبود ولی بر اساس این رویکرد، به منظور جلب رضایت بیمه شدگان این فاکتورها پرداخت و سپس طبق دستورالعمل وزارت بهداشت موضوع پیگیری خواهد گردید.

*وی گفت:مقررشد اسناد هزینه بیمه شدگان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مطابق فاکتور پرداخت ودرصورت احراز دریافت مبالغ خارج از تعرفه مصوب وخارج از ضابطه ، موضوع از طریق معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی مورد پیگیری قرار می گیرد.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان افزود: توسعه مراکز طرف قرارداد در سطح کشور و مراکز مهم و پر مراجعه استان گیلان در دستور کار قرار دارد که در سطح کشور عقد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان تهران به عنوان مرجع تخصصی تامین دارو های بیماران خاص وصعب العلاج انجام ودر گیلان نیز از امروز قرارداد کلینیک تخصصی چشم پزشکی فارابی رشت منعقد شده است.

همچنین مذاکراتی نیز با چند آزمایشگاه پر مراجعه شهر رشت و استان مانند آزمایشگاه رازی ، آشتیانی ،سینا ،دانا ،افراه و غیرو انجام شده که در مراحل اخذ نتیجه هستیم تا بیمه شدگان تامین اجتماعی دغدغه ای نداشته با شند .

در مجموع می توان گفت که افزایش دسترسی بیمه شدگان به مراکز در مانی ،دفاتر پیشخوان ومراکز پذیرش اسناد با جدیت پیگیری و دنبال می شود.

اپلیکیشن آتیه سازان ، یک برنامه کاربردی مناسب برای بیمه شدگان است که در سایت آتیه‌سازان موجود بوده و همه بیمه شدگان می‌توانند با دانلود آن ، اطلاعات بسیار خوبی از مراکز طرف قرارداد و اسناد پذیرش ورسیدگی شده خود بدست آورند.

چنانچه افرادی امکان پوشش بیمه تکمیلی خود را از طریق قراردادهای گروهی نداشتند، بیمه تکمیلی انفرادی ، گزینه مناسبی است که افراد می توانند برای پوشش بیمه تکمیلی از آن برخوردار شوند

پل ارتباطی بیمه شدگان واتیه سازان

همه بیمه شدگان می توانند با تلفن ۷۵۰۱۳ — ۰۲۱ به صورت شبانه روزی با شرکت آتیه سازان حافظ ارتباط برقرار و خواسته ها و پیشنهادات خود را مطرح کنند.