مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی پاسخگوی سوالات بصورت شبانه روزی
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی پاسخگوی سوالات بصورت شبانه روزی
استفاده کنندگان از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، پاسخ هرگونه ابهام و سوالی را با شماره گیری 1420 از کارشناسان آموزش دیده دریافت نمایند .

گیرا آنلاین- علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه ۱۷ خدمت متنوع برای بیمه شدگان و کارفرمایان تاکنون در راستای اجرای طرح ۳۰۷۰ و با هدف توسعه خدمات الکترونیکی رونمایی گردیده است افزود : تمامی مخاطبین میتوانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir  از این امکانات بدون مراجعه و نیاز به حضور در شعب استفاده نمایند .

وی همچنین با تاکید بر اینکه کارشناسان آموزش دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تماس ۱۴۲۰ آماده پاسخگوئی به سوالات و ابهامات احتمالی در مراحل مختلف کار با سامانه هستند خاطر نشان نمود : در استان گیلان نیز با استقرار ایستگاه راهنمایی و مشاوره از من بپرس ، آموزش های لازم توسط کارشناسان به افراد متقاضی بعنوان کاربران این سامانه ارائه خواهد شد .

شایان ذکر است از ابتدای اجرای طرح ۳۰۷۰ از اواخر آبان ماه تاکنون بیش از ۴۲۰ نفر از مسئولین کافی نتها و نمایندگان و رابطین شرکتها در سراسر استان بابت نحوه کار با سامانه مذکور توسط کارشناسان فناوری اطلاعات و متخصص در حوزه های بیمه ای شعب تابعه آموزش دیده اند .