استفاده کنندگان از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ، پاسخ هرگونه ابهام و سوالی را با شماره گیری 1420 از کارشناسان آموزش دیده دریافت نمایند .
گیرا آنلاین- علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه ۱۷ خدمت متنوع برای بیمه شدگان و کارفرمایان تاکنون در راستای اجرای طرح ۳۰۷۰ و با هدف توسعه خدمات الکترونیکی رونمایی گردیده است افزود : تمامی مخاطبین میتوانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir از این امکانات بدون مراجعه و نیاز به حضور در شعب استفاده نمایند .
وی همچنین با تاکید بر اینکه کارشناسان آموزش دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تماس ۱۴۲۰ آماده پاسخگوئی به سوالات و ابهامات احتمالی در مراحل مختلف کار با سامانه هستند خاطر نشان نمود : در استان گیلان نیز با استقرار ایستگاه راهنمایی و مشاوره از من بپرس ، آموزش های لازم توسط کارشناسان به افراد متقاضی بعنوان کاربران این سامانه ارائه خواهد شد .
شایان ذکر است از ابتدای اجرای طرح ۳۰۷۰ از اواخر آبان ماه تاکنون بیش از ۴۲۰ نفر از مسئولین کافی نتها و نمایندگان و رابطین شرکتها در سراسر استان بابت نحوه کار با سامانه مذکور توسط کارشناسان فناوری اطلاعات و متخصص در حوزه های بیمه ای شعب تابعه آموزش دیده اند .
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=5575