مرد غارنشین فومنی به بهزیستی سپرده شد
مرد غارنشین فومنی به بهزیستی سپرده شد
مرد غارنشین فومنی معروف به عزیز جنگلی پس از ۶۰ سال زندگی در جنگل های فومن به بهزیستی سپرده شد.

به گزارش گیرا آنلاین عزیز جنگلی مردی هشتاد ساله است که بالغ بر ۶۰ سال به تنهایی در جنگل های فومن زندگی می کرد.

گفتنی است؛ در چندین سال اخیر حرف‌هایی درباره این مرد غارنشین گیلانی در رسانه‌ها منعکس شد و دلیل انزوا و غارنشینی این مرد مشکلات عاطفی و شکست عشقی در جوانی عنوان شد؛ مطبوعات و رسانه‌ها روایت‌هایی درباره عزیز نوروزی منتشر کردند و دلیل انزوای وی را شکست عشقی مطرح کردند.

اما طی بررسی هایی از اهالی محل متوجه شدیم وی از سن ۱۸ سالگی با از دست دادن والدین خود از سوی نزدیکان و بستگان طرد می‌شود و به‌دلیل تنهایی و مشکلات روحی به شدت به انزوا روی می‌آورد.

غم فراغ والدین و بی‌مهری و دوری بستگان او را به این تصمیم وا می‌دارد که از روستا فاصله بگیرد و در تنهایی زندگی کند تا شاید به آرامش برسد.

بر این اساس عزیز نوروزی از سن ۱۸ سالگی تاکنون که بیش از ۶۰ سال از آن می‌گذرد به تنهایی در غاری واقع در دل کوه و جنگل‌های روستای “جیرده آلیان” پناه برده است و تاکنون در همان منطقه روزگار می گذرانده است.

وی متولد ۱۳۲۰ می باشد و بعد از نیم قرن زندگی هنوز سوره هایی از قرآن را در حافظه خود دارد
عزیز نوروز پور معروف به عزیز جنگلی اکنون با توجه به کهولت سن قادر به انجام امورات زندگی خود نبود و در هفتم تیر ماه سال جاری با دستور دکتر مراد قربان زاده هریس دادستان شهرستان فومن جهت نگهداری به بهزیستی گیلان تحویل داده شد.

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی