مردم مراقب جنگ رسانه ای دشمن باشند/ اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در خفته دفاع مقدس
مردم مراقب جنگ رسانه ای دشمن باشند/ اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در خفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه فومن گفت: مردم امروز باید مراقب جنگ رسانه ای دشمنان باشند زیرا دشمن در صدد تحریک احساسات مردم است./۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در فومن اجرا می شود

گیرا آنلاین-به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در فومن خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها به صورت مردمی و با هدف تبیین دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی در نقاط مختلف این شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه آن دوران روزها روز‌های تلخی بود، اما ملت ایران در مقابل جبهه استکبار با تمام قوا ایستادند و مقاومت کردند، ادامه داد: رزمندگان در دفاع مقدس صحنه‌های زیبایی را خلق کردند و باید این صحنه‌ها و دستاوردهای آن به نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه شکوه و عظمت دفاع مقدس در پرتو ارزش‌های الهی و پایبندی اقشار مختلف مردم و رزمندگان به این ارزش‌های الهی بود افزود: این ارزش‌ها با ویژگی‌های الهی موجب شد کشور ما در دوران هشت سال دفاع مقدس مغلوب نشود و ارزش‌های الهی و دفاع مقدس برای سال‌های سال ساری و جاری بماند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه دفاع مقدس تجلی و یادآور ایستادگی ها و مقاومت مردان و زنان این سرزمین است که به فرمان امام و مقتدای خود لبیک گفتند افزود: مردم در دوران دفاع مقدس و در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی شهدای ما شناخت دشمن و نقشه های دشمنان و حضور به موقع در میدان رزم بود و امروز اگر ادعا داریم که حافظ خون شهدا هستیم، وظیفه ما این است که در جهاد تبیین همچون شهدا عمل کنیم و مراقب جنگ رسانه ای دشمن باشیم.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه تذکر با بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه آرمانی، عینی و همگانی است، حجت را بر همه ما تمام کردند و امروز وظیفه ما جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی است و همه وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنیم و دشمن را به مردم خوب نشان بدهیم و نقشه های دشمن را برای مردم بازگو کنیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به شعار هفته دفاع مقدس که «ما مقاوم هستیم» می‌باشد به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و عنوان کرد: اجرای طرح شهید رهنمون(ویزیت رایگان)، کلنگ زنی ۶ واحد مسکونی به صورت متمرکز و همزمان، همایش پیشکسوتان و طلایه‌داران دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، تولید محتوا در حوزه فضای مجازی و بسیج رسانه، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی،پویش همکلاسی مهربان، یادواره های شهدا از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است که اجرا خواهد شد.