مرحله دوم اجرای طرح نظارت بر مکان های عمومی در قالب طرح ناظران سلامت
مرحله دوم اجرای طرح نظارت بر مکان های عمومی در قالب طرح ناظران سلامت
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین– مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بازدید از مراکز و تکمیل پرسشنامه ها با همکاری کارشناسان بهداشت محیط به همراه ارائه آموزش های عمومی در جهت رعایت بهداشت فردی و پروتکل های ابلاغی در شهرها و آموزش صحیح ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی در خصوص کنترل و مهار ویروس کرونا در راستای کمک به کاهش تلفات ناشی از این ویروس مرگبار از جمله اقدامات این طرح بود.

 سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از مرحله دوم اجرای طرح نظارت بر مکان های عمومی در قالب طرح ناظران سلامت در استان گیلان خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به آغاز گام دوم اجرای طرح ناظران سلامت گفت: در راستای اجرای طرح ناظران سلامت و عضویت جمعیت هلال احمر به عنوان عضو ارشد طرح مذکور، اعضای جوان و داوطلب جمعیت با تکمیل بیش از ۴۲ هزار پرسشنامه از مراکز دولتی، موسسات و برخی از اصناف حضور یافتند.

غلامی با اشاره به رویکرد این طرح افزود: بازدید از مراکز و تکمیل پرسشنامه ها با همکاری کارشناسان بهداشت محیط به همراه ارائه آموزش های عمومی در جهت رعایت بهداشت فردی و پروتکل های ابلاغی در شهرها و آموزش صحیح ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی در خصوص  کنترل و مهار ویروس کرونا در راستای کمک به کاهش تلفات ناشی از این ویروس مرگبار از جمله اقدامات این طرح بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به حضور اعضاء داوطلب جوان در طرح ناظران سلامت اظهار کرد: با اجرای طرح ناظران سلامت طی دو مرحله در سراسر استان با همکاری بیش ۲۰۰ نفر از اعضای جوان  جهت حفظ و صیانت از سلامت هموطنان در قالب تیم های ۲ نفره با همراهی کارشناس بهداشت با حضور در صنوف مختلف  مراکز دولتی و خصوصی آنان را به رعایت پروتکل های بهداشتی ترغیب کردند.

سیاوش غلامی با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح، ۲۰۰ نفر در قالب تیم های ۲ نفره از خواهر و برادر از ۷ هزار و ۹۷۰  مکان بازدید کردند افزود:  طی دو مرحله اجرای طرح ناظران سلامت تاکنون ۷۸ هزار و ۷۵۵ نفر از ارایه خدمات مذکور بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان یادآور شد: این طرح از تاریخ ۵ آذر ماه سال جاری در حال برگزاری است که مرحله دوم آن با حضور داوطلبانه اعضای جوان در قالب تیم های دو نفره  در سطح استان در حال اجرا است.