مرتفع سازی مسائل جهت اجرای طرحهای توسعه ای در دستور کار است
مرتفع سازی مسائل جهت اجرای طرحهای توسعه ای در دستور کار است
پس از دیدار دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با رئیس سازمان آتش نشانی رشت در خصوص دریافت تاییدیه ایمنی بیمارستان رسول اکرم رشت(ص) جهت اخذ پایان کار، رئیس و کارشناسان سازمان آتشنشانی باحضور دراین بیمارستان از بخشهای مختلف بازدید نمودند.

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان گیلان؛ پس از پیگیریهای فراوان و دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان با رئیس سازمان آتش نشانی رشت در خصوص دریافت تاییدیه ایمنی بیمارستان رسول اکرم رشت(ص) جهت اخذ پایان کار، به همین منظور رئیس و کارشناسان سازمان  آتش نشانی روز شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲ باحضور دراین  بیمارستان  از بخشهای مختلف بازدید نمودند.
بر اساس این گزارش؛ دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در دیدار با رئیس سازمان آتش نشانی رشت ضمن قدردانی از زحمات و جانفشانیهای کارکنان  آتشنشانی  گفت: : آتشنشان ها، ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند و به آنان  زندگی دوباره ببخشند. کار آتش‌نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و علاقه به میهن و نوعی میهن‌پرستی است شماها نه تنها در حراست از جان انسان‌ها بلکه در حفظ محیط زیست نیز در خط مقدم قرار دارید.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه با اجرای طرحهای توسعه ای در مراکز ملکی به ویژه در زمین بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)رشت بدنبال ارتقاء درمان و افزایش خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی هستیم گفت: به همین جهت مرتفع سازی موانع و مسائل پیش رو جهت پیشبرد این اهداف  از اهمیت ویژه ای برخورداربوده و در دستور کار است. ازجمله این مسائل دریافت تاییدیه ایمنی از سازمان آتشنشانی جهت اخذ پایان کار برای بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)می باشد که بدلیل اهمال کاری درسالیان گذشته دریافت نشده است.

دکتر حسین ابراهیمی گفت: در حال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان از طریق۲بیمارستان و ۱۳ مرکز درمانی بصورت مستقیم و عقد قرارداد با ۲۳۳۸ موسسه و مرکز درمانی  بصورت غیرمستقیم به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارائه مینماید و در صدد است با اجرای طرحهایی نظیر احداث مجتمع درمانگاهی، پروژه اورژانس  و آنژیو و نیز افزایش تختهای بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت از ۲۰۰ به ۳۰۰ تخت گام مهمی در افزایش خدمت رسانی و ارتقا سلامت مردم و بیمه شدگان بردارد و تسریع در به ثمر رسیدن این طرحهای عام المنفعه  نیازمند یاری و همکاری همه نهادهای دارد.
مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت  با بیان اینکه کادر درمان  همچون آتش نشانان جهت خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و سلامتی را به مردم هدیه می دهندگفت: رسالت سازمان آتشنشانی همچون تامین اجتماعی خدمت رسانی به مردم است  و از همه سازمان های مردم نهاد و خدمت رسان حمایت میکند.
وی افزود: تاکید بر رعایت  استاندارد محافظت ساختمان در برابر آتش سوزی  و سایر استانداردها به منظور ایمنی و حفظ جان مردم است، درصدد هستیم با  استفاده از دانش فنی و تعامل با مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و مرتفع سازی مسائل فنی ، تاییدیه ایمنی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت را صادر نماییم.