مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در شرکت شهرک های صنعتی گیلان برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در شرکت شهرک های صنعتی گیلان برگزار شد
همزمان با ایام فاطمیه ، کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان با برپایی مراسم بزرگداشت شهادت سردار دلیر اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سوگواری پرداختند.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ، مراسم سخنرانی و  مداحی با حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.

معاون بازرسی سپاه قدس گیلان و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، در اين مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت، مطالبی را درخصوص تقویت باور و روحیه شهادت طلبی در جامعه بیان نمود.

سرهنگ پاسدار حسن امینی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز ولایتمداری، دفاع از مظلوم، صفا و صداقت و آزادیخواهی بود.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی الگوی مبارزه با استکبار جهانی و ظلم، در منطقه بود و ما باید تلاش کنیم تا در مسیر اهداف این شهید سرافراز گام برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نیز در این مراسم گفت: بعضی از چیزها یاد دادنی نیست بلكه حس کردنی است، همانند اندوه فراقي كه بر دلهای مردم ایران نشسته و این حادثه که ناجوانمردانه و برخلاف اصول بین المللی صورت گرفته، یک حرکت بی منطق از سوی استکبار جهانی بود.

سعیدی کیا افزود: این قهرمان شهید، همانطور که در طول زندگی خود مظهر شهامت و استقامت بود، پس از شهادت نیز باعث همبستگی در ابعاد ملی شد.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی علاوه بر مقبولیتی که در بین آزادیخواهان دنیا داشت، برای ایجاد آرامش در مناطق ناامن سوریه و عراق زحمات قابل توجهی کشید.