مراسم اختتامیه و تقدیر از فعالان و برگزیدگان هفته سلامت روان
مراسم اختتامیه و تقدیر از فعالان و برگزیدگان هفته سلامت روان
بهزیستی گیلان

گیرا آنلاین- صبح روز دوازدهم آبان ماه مراسم اختتامیه و تقدیر از فعالان و برگزیدگان هفته سلامت روان با حضور دکتر نحوی نژاد،مدیر کل بهزیستی، یعقوب نژاد،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و نمایندگانی از آموزش و پرورش،نیروی انتطامی،دادگستری و….در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این مراسم  طوفانی معاون توسعه پیشگیری گزارشی از عملکرد بهزیستی در حوزه سلامت روان را بیان نمودند و در ادامه  یعقوب نژاد نیز در خصوص اهمیت و جایگاه سلامت روان در خانواده سخنانی را بیان نمودند.

 دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی ،طی سخنانی عنوان نمودند که وجود سلامت روان برای همه ی افراد جامعه امری است ضروری و حیاتی و ارتباط مستقیم با تمام ابعاد زندگی فرد خواهد داشت و در این راستا مشاوره و خدمات روانشناختی  میتواند در ارتقای بهداشت روان جامعه موثر و کمک کننده می باشد.

 دکتر یحیایی رئیس نظام روانشناسی استان نیز در خصوص جایگاه روانشناسان و مشاوران در بهداشت روان جامعه و اهمیت موضوع سخنرانی نمودند.
در پایان نیز ضمن تقدیر از تمامی فعالان در هفته سلامت روان، بااهدای لوح  و تندیس به ادارات بهزیستی شهرستانها و مراکز برگزیده ،تقدیر به عمل آمد.