مدیر کل آموزش و پرورش گیلان: نگاه فرهنگی در اعضای شورای رشت وجود دارد
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان: نگاه فرهنگی در اعضای شورای رشت وجود دارد
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت : نگاه فرهنگی خوبی در اعضای شورای اسلامی شهر رشت پیرامون مباحث مختلف وجود دارد.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامي شهر رشت محمد فائزی با حضور در جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با قدردانی از دعوت انجام شده توسط شورا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش گیلان به لحاظ فضای آموزشی وضعیت چندان مطلوبی ندارد و بازگشایی مدارس این نگرانی را در ما بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به حسب میزان رشد دانش آموزی نتوانستیم فضاهای آموزشی را پرورش دهیم افزود: یک سوم از دانش آموزان گیلان در شهر رشت مشغول به تحصیل هستند ،اما این میزان امکانات در رشت وجود ندارد و ما در تلاشیم تا نهضت مدرسه سازی را در استان گیلان و با اولویت شهر رشت در دستور کار قرار دهیم.

فائزی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به مصرف پیشرفت ها تبدیل شده است بیان کرد: ما می توانیم از فضاهایی که در اختیار داریم با تبدیل به احسن کردن ، تا حدودی مشکلات پیش رو را برطرف کنیم .

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه به هر موضوعی فرهنگ را بیافزاییم ، زیبا می شود گفت: نگاه فرهنگی در بین اعضای شورای شهر رشت وجود دارد و امیدواریم با این نگاه زیبا بتوانیم برای آینده سازان این شهر و استان اقدامات تاثیر گذاری انجام دهیم.