مدیر جدید شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان منصوب شد
مدیر جدید شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان منصوب شد
سید علی طبائی به عنوان مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان معرفی شد.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان ، آیین تکریم و معارفه مدیران شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان با حضور جمعی از مدیران ومسئولان کشوری واستانی و نیز نمایندگان کانون های بازنشستگان در محل ساختمان شعبه گیلان این بیمه در رشت برگزارشد.

در این آیین ؛ سید حامد حسینی کیا رئیس حراست بیمه آتیه سازان حافظ کشور اززحمات وتلاش های عماد کوچکی مدیرسابق شعبه بیمه آتیه سازان حافظ استان قدر دانی کرد وافزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری؛ مردم و بالاخص بازنشستگان در صورت نیاز به درمان به جز دغدغه بیماری نباید دغدغه های دیگری داشته باشند و می بایست تلاش شود تا خدمات خوبی به آنان ارایه گردد.

در ادامه این آیین ، مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره به لزوم ارتقا روند ارائه خدمات بیمه ای به مردم گفت: مسئولیت ها از فردی به فرد دیگر واگذار می شود و در پذیرش مسئولیت آنچه اهمیت دارد ارایه خدمت به مردم است که قطعا می بایست به نحوی مطلوب تداوم و ارتقا یابد.

دکتر محمود عاطف راد افزود: سید علی طبائی مدیر جدید بیمه آتیه سازان حافظ گیلان از نیروهای زبده و به لحاظ فنی آگاه و با توانایی پردازش و تحلیل است که امید است حضور ایشان در این حوزه بتواند منشا ارایه خدمات خوبی برای بیمه شدگان باشد.

عاطف راد با اشاره به اینکه محرومیت های استان گیلان در پس سر سبزی و زیبایی آن پنهان مانده است ، تصریح کرد:استان گیلان نیازمند توجه بیشتر و ویژه تری جهت ارایه خدمات به مردم است .

وی یادآور شد:امید است ساختمان و فضای محیطی بیمه آتیه سازان حافظ در استان گیلان بگونه ای باشد که شان بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت خدمت حفظ شود.

این گزارش حاکی است سید علی طبائی مدیر جدید شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر علیرضا نمازی مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ کشور از تلاش های عماد کوچکی مدیر سابق قدردانی کرد وگفت:برای تحقق اهداف شرکت وارایه خدمات بیشتر از همه ظرفیت ها بهره خواهم گرفت وبرای تحقق این مهم نیازمند کمک وهمراهی همه عزیزان هستم.

وی در بخشی دیگر با اشاره به برنامه های خود جهت افزایش کمی جمعیت بیمه شدگان ، تعاملات بابیمه شدگان و مراکز ارائه خدمات درمانی، ارتقای انضباط مالی در مجموعه آتیه سازان ونیز تاکید بر افزایش نظارت ها گفت: تلاش خواهیم کرد تا با توجه ویژه به سرمایه های ارزشمند نیروی انسانی و ارتقا خدمات ، زمینه افزایش رضایتمندی بیمه شدگان را فراهم آوریم.

لازم به ذکر است در پایان این آیین ازخدمات عماد کوچکی مدیر سابق شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان تقدیر و تشکر به عمل آمد و سید علی طبائی به عنوان مدیر جدید شعبه بیمه آتیه سازان حافظ گیلان معرفی شد.