سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April , 2024
پ
  • شناسه : 20728
  • 21 شهریور 1401 - 0:22
  • ارسال توسط :
یادداشت:

مدیری که میز نداشت

مدیری که میز نداشت
مدیری که میز نداشت
خدمت کردن به مردم نیاز به میز ندارد.

گیرا آنلاین_ونوشه خراط_ذره بین نویس به شدت شاکی بود و زیر لب می گفت کی باور می کند که سوژه ای برای ذره بین نداری شاید اخبار وام های بدون ضامن ،خرید لوازم خانگی بدون ضامن و پوسترهای گونا گون یکی بخرید دو تا ببرید ،مانع از وظیفه ذاتی شد چون نگاه تیز بین شما همواره در سوژه یابی حرف های زیادی برای گفتن داشت غافل از اینکه چند وقتی است که ذره بین نهادی را پایش می کند ومتناوب یک روز درمیان به ارزیابی های خود تداوم می دهد تا اینکه سوژه جدید رونمایی شد.

برای تحقق این مهم ،شال و کلاه کردم و تو ذهنم گفتم بهتره قبل و بعد هفته دولت ازنهادی برآمده از دل انقلاب اسلامی خبری بگیریم در چنین شرایطی موجی از جمعیت را دیدم که جعبه های سفیدی به دست داشتند و با آرامش خاص خود از محوطه آن نهاد خارج می شدند. با خود کلنجار می رفتم که محتویات جعبه چیست ناگهان مدیر اداره را همانند مردم عادی همراه بامردم درموج جمعیت دیدم که خوشبختانه به سوژه یابی وذره بین نویسی امید وار شدم وخودم را معرفی نکردم وان بنده خدا هم شاید در ذهن نداشت که خبرنگارم ولی به لطف خدا چندین و چند بار تلفنی افراد مختلفی را برای رفع مشکلات معرفی کرده بودم که خدا را شکر نیازهای آنان رفع شد.
آن بنده خدا مدیری است که نیاز به میز ندارد بلکه درمیان مردم ،همراه با مردم برای رفع مشکلات بی ادعا تلاش دارد و پایش دارد تا مانع مرتفع شود و مردم دغدغه نداشته باشند.
جالب ترین نکته نظم و احترامی بود که در محیط حکم فرما بود بدون هیچ اعتراضی با احترام بین مددجویان بسته های حمایتی توزیع می شد .
البته در هر بار حضور ذره بین بسته های متفاوتی در حال توزیع بود.
گرچه رسم بر این است که از کسی در ذربین نام برده نشود ولی با تاکید از ذربین نویس خواستم تا بگوید آقای محمودی مدیر کمیته امداد رشت ،از دید ذره بین مدیری است که نیاز ی به میز ندارد.
خدا خیرش دهد.امروزه روز برای کاهش مشکلات مردم تقویت و همراهی و افزایش مدیران اینگونه ای بسیار مهم و ضروری است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

سید حسین ضیابری به جاودانگی رسید 13 اسفند 1402
.

سید حسین ضیابری به جاودانگی رسید

.

کتابخانه عمومی ماسوله، کتابخانه ای در قلب تاریخ مشروطه 25 بهمن 1402
معرفی یک کتابخانه عمومی؛

کتابخانه عمومی ماسوله، کتابخانه ای در قلب تاریخ مشروطه

کتابخانه عمومی شهر ماسوله به عنوان یکی از قدیمی ترین کتابخانه های عمومی ایران در دوران انقلاب مشروطیت و به منظور تقویت روحیه آزادی خواهی در گیلان به روایتی به سال۱۲۸۹ توسط برخی از بزرگان این شهر با گردآوری بیش از هزار نسخه کتاب خطی ایجاد شد.

یکی از نیازهای اساسی هر جامعه درمان است 26 دی 1402
یادداشت:

یکی از نیازهای اساسی هر جامعه درمان است

دکتر مهدی فلاح ، پزشک و فعال سیاسی گفت: یکی از نیازهای اساسی هر جامعه درمان است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.