مدیریت مخابرات منطقه گیلان با مدیر شعب بیمه معلم در استان دیدار کرد
مدیریت مخابرات منطقه گیلان با مدیر شعب بیمه معلم در استان دیدار کرد
مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان به اتفاق هیأت همراه، با مدیر شعب بیمه معلم در استان دیدار و گفتگو کرد.

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، در این دیدار صمیمی؛ مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان ضمن تبریک سال نو از زحمات دست اندرکاران بیمه معلم در استان قدردانی کرد.

مهندس حسنی در ادامه به تعهدات بیمه معلم در قبال شرکت مخابرات ایران اشاره کرده و اظهارداشت: باتوجه به قرارداد شرکت مخابرات ایران با بیمه معلم، خوشبختانه در استان گیلان، شاهد تعامل سازنده طرفین هستیم و امیدواریم که در روند  پروسه ی اسناد ارسالی از سوی همکاران مخابرات، تسریع روال اداری را مشاهده کنیم .

در ادامه ی این نشست، ولی اله نمایشی مدیر بیمه معلم در استان، ضمن قدردانی از حضورمدیریت مخابرات منطقه گیلان و هیأت همراه و ارائه گزارشی از عملکرد بیمه معلم در سال ۱۴۰۱ ، از اجرای قوانین بیمه در راستای تعامل بیشتر با مخابرات منطقه سخن گفت و افزود: ان شاء الله تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به جامعه هدف خود در استان ارائه دهیم.

گفتنی است در این دیدار معاونت تجاری، مدیریت دفتر مدیر، مشاور امور مالی و پشتیبانی مدیر و رئیس اداره رفاه، بهداشت و  سلامت کارکنان مخابرات منطقه گیلان نیز حضور داشتند.