مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در برنامه زنده رادیویی از آمادگی استان برای اجرای پویش ملی «به رنگ مدرسه» خبر داد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در برنامه زنده رادیویی از آمادگی استان برای اجرای پویش ملی «به رنگ مدرسه» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی،

گیرا آنلاین– مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور در برنامه زنده دریچه، به صورت زنده با این برنامه رادیویی مرکز گیلان گفت و گو کرد.
وی در این برنامه ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در حوزه فضاهای آموزشی به ویژه در آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، از حمایت ها و همکاری صادقانه اصحاب رسانه استان به ویژه صدا و سیمای مرکز گیلان تشکر نمود.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به ضرورت توسعه پایدار، افزود: دستیابی به توسعه پایدار نیازمند ارتقاء جایگاه نظام آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی است، برای رسیدن به این امر مهم همکاران عزیزم بصورت جهادی با حمایت های ریاست محترم سازمان و استاندار فرهیخته تلاش می کنند تا بتوانند فضایی امن، زیبا و در شان دانش آموزان احداث نمایند.
مهندس دقیق با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت، تصریح نمود: ما به لطف الهی توانستیم ۱۴ پروژه با زیربنای ۱۰۵۲۳ مترمربع شامل ۶۳ کلاس درس با اعتباری بیش از  ۴۱۰ میلیارد ریال را  در نقاط مختلف استان احداث و درهفته دولت تقدیم دانش آموزان و آینده سازان گیلان عزیز نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با پرداختن به ابعاد مختلف طرح های تحولی آجر به آجرکه در طول سال گذشته در گیلان نیز اجرا شدند، افزود: براساس این طرح همه آحاد جامعه با رقم بسیار خرد هم می توانستند در بحث خداپسندانه ی مدرسه سازی شرکت نمایند.
مدیرکل نوسازی مدارس با بیان خدمات ارزنده و خداپسندانه خیرین مدرسه ساز در گیلان، ابراز داشت: ینده دانش آموزان نگاه ستودنی دارند، افزود:استان ما در اجرای طرح های تحولی به همت عزیزان خیّر، مسئولین محترم و خانواده بزرگ آموزش و پرورش بسیار موفق عمل کرد و ما توانستیم از طریق این احسان برنامه ریزی کنیم تا مدرسه قدیمی شهید الیاس باقری در روستای دهکده قدس کلاچای بازسازی و مرمت کنیم.
وی با اشاره به اجرای پویش ملی «به رنگ مدرسه»در کشور و با بیان اینکه استان گیلان آماده اجرا این طرح می باشد، ابراز داشت: پویش ملی «به رنگ مدرسه» از دوشنبه ۱۵ شهریورما۱۴۰۰ در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و در این پویش کودکان ۶ تا ۱۲ سال اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من»نموده و نقاشی های خود را در سایت‌ ajorBajor.ir بارگذاری و به بهترین نقاشی‌ها نیز هدایایی داده خواهد شد.