مديركل راه و شهرسازي گیلان طی مراسمی ازصاحبخانه خوب استان تقديركرد
مديركل راه و شهرسازي گیلان طی مراسمی ازصاحبخانه خوب استان تقديركرد
به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان،

گیرا آنلاین– مديركل راه و شهرسازي گیلان ازآقای حسین یحیی پور ساکن شهرستان لنگرودكه در پويش مردمي معرفي صاحب خانه خوب معرفي و منتخب شده بودند، تقديركرد.
ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در مراسم تقدير از صاحبخانه خوب استان كه در پويش مردمي معرفي صاحبخانه خوب، معرفي شده بودند،گفت: پویش مردمي صاحبخانه خوب از سال ۹۸ توسط شبکه سوم سیما با هدف تشويق صاحب خانه ها به درك شرايط اقتصادي مستاجرين و حمايت از اقشار ضعيف فاقد مسكن برگزار شد.
وي افزود: با عنايت به مشاركت گسترده مردم فهيم ايران، وزارت راه و شهرسازي هم در اين راستا تصميم به حمايت از اين پويش گرفت تا ازصاحبخانه هاي خوب تقديركرده و به شکل نمادین ازصاحبخانه هايي که در شرایط کنونی با مستعجرین نهایت همکاری داشته اند و به کمپین صاحبخانه خوب پیوستند تقدير و جوایزی به آنها اهدا و از کار ارزشمند آنها سپاسگزاری شد.
برهمين اساس دركشور تعداد ۱۱۰ نفراز مالكان كه توسط مستاجران آنها در اين پويش به عنوان صاحب خانه خوب معرفي شدند، به قيد قرعه براي تقدير انتخاب شدند كه تعدادي از اين افراد در برنامه زنده تلويزيوني توسط وزير محترم راه و شهرسازي مورد تقدير قرار گرفتند و در استان گیلان هم صبح امروز به شكل نمادين از یک صاحب خانه خوب كه در اين كمپين توسط مردم معرفي و در قرعه كشي انتخاب شدند، تقدير به عمل آمد.