محمد محمودیان مصداق رفاقت و جوانمردی است
محمد محمودیان مصداق رفاقت و جوانمردی است
یادم افتاد که دنبال یک جو امنیت و معرفت می‌گشتم. پوشه‌های مختلف خاطرات را ورق می‌زدم که چشمم به پوشه رفاقت افتاد.

گیرا آنلاین✍ علیرضا خلقت دوست/محمد محودیان برایش تفاوت ندارد که در پست و مسندی باشد یا نه، پنهانی و به دور از هیاهو و دوربین (برخلاف مسئولین دوربینی امروز، خصوصا در مجموعه‌های خدمت‌رسان شهری) و حتی بی‌خبر و اعلام، با در نظر گرفتن رضای خداوند و با هدف ایجاد آرامش برای مردم، خدمت می‌کند.

علیرضا خلقت دوست در دلگویه ای نوشت: درکوچه پس‌کوچه‌های خاطراتم قدم میزدم وغرق در رویاهای شیرین ایام جوانیم بودم؛ خاطرات گرد و خاک گرفته‌ای که مدتی بود ه بدلیل دغدغه‌ها و نامهربانی‌ها وتنگی معیشت مردم آن را بسته بندی کرده و روی طاقچه کنج دلم انداخته بودم.

یادم افتاد که دنبال یک جو امنیت و معرفت می‌گشتم. پوشه‌های مختلف خاطرات را ورق می‌زدم که چشمم به پوشه رفاقت افتاد.

جوانی ۲۰ساله بودم و درستاد دکتر الیاس حضرتی با ایشان آشنا شده بودم. انگاراین آدم در وجودش آهنربا داشت وهمه را در اولین برخورد جذب‌شان میکرد، همه دوستش داشتند و از آن روز درگوشه دلم جایی مخصوص برای نشستن مهرش جاسازی کردم و شدیم رفیق که تا امروز این رفاقت ادامه دارد.

روحیه واخلاق خاصی دارد، مردی از جنس مردم که با تمام وجود پای دوستان خود ایستاده، هر کسی از او کمک بخواهد بی‌دریغ هر آنچه در توان داشته باشد، انجام می‌دهد. تا امروز از هیچ کدام از دوستانش نشنیده‌ام که در روزهای سخت کنارشان نبوده باشد.

محمد محمودیان مجسمه رفاقت و جوانمردی است وآن را به معنای واقعی کلمه معنی کرده است.

خیرخواهی و خدمت به همه جزیی از وجود اوست هر کجا از او صحبت می‌شود به جز نیکی از او یاد نمی‌کنند و من به خود می‌بالم که رفاقتی محکم و دیرینه با این عزیز دارم.

محمد محودیان برایش تفاوت ندارد که در پست و مسندی باشد یا نه، پنهانی و به دور از هیاهو و دوربین (بر خلاف مسئولین دوربینی امروز، خصوصا در مجموعه‌های خدمت‌رسان شهری) و حتی بی‌خبر و اعلام، با در نظر گرفتن رضای خداوند و با هدف ایجاد آرامش برای مردم، خدمت می‌کند.

ترک‌زبان اما متولد شهر رشت است. به شدت نسبت به زادگاهش و رشتوندان حساس است و با تمام وجود عاشق مردم.

بزرگترین سرمایه انسان‌ها، خانواده و دوستان‌شان است و من امروز افتخار می‌کنم که دوستی دارم همچون او که مانند برادر برای من است.

پایدار باشی برادر
برقرارباشی حاج محمد محمودیان