مجتمع فولاد امیرکبیر خزر بزرگترین تولید کننده میلگرد در گیلان
مجتمع فولاد امیرکبیر خزر بزرگترین تولید کننده میلگرد در گیلان
 عیسی زاده عنوان کرد :که مجتمع فولاد امیرکبیر خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده میلگرد در استان، یکی از برندهای شناخته شده است

گیرا آنلاین_علی عیسی زاده مدیریت مجتمع فولاد امیرکبیر خزر در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به توانمدی کشور در تولید فولاد افزود: :مجتمع فولاد امیر کبیر خزر( سهامی خاص) به عنوان تولید کننده انواع میلگردهای ساختمانی و صنعتی در شهر صنعتی رشت با قدمت ۱۶ سال وظرفیت اسمی ۷۵۰ هزار تن در سال  هم اکنون سالانه ۵۰۰هزارتن تولید دارد.

وی افزود:۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در مجتمع فولاد امیرکبیر خزر وشرکت حمل ونقل وابسته به این شرکت  مشغول به کار  هستند که  برای ۱۵ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم توسط این مجموعه اشتغال ایجاد شده است.

 عیسی زاده عنوان کرد ؛که مجتمع فولاد امیرکبیر خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده میلگرد در استان، یکی از برندهای شناخته شده است که علاوه برتامین نیاز های داخلی بخشی از تولیدات را نیز به کشورهای عراق ، ازبکستان ، ترکمنستان ، ارمنستان ، مسیر ترکیه به سوریه ، روسیه ، کویت و امارات صادر می کند و بزرگترین بازار فروش تولیدات این مجتمع در کشور عراق است.
وی در بخشی دیگر در مورد انواع تولیدات گفت: هم اکنون انواع میلگرد ساختمانی و صنعتی آج دار  از سایز ۸ الی ۴۲ تولید می شوند وعلاوه برآنها محصول جدید دیگری با گرید جدید A4 که وزن کم و کیفیت بسیار خوبی دارد در حال حاضر به صورت سفارشی برای پروژه های بزرگ تولید می شود.
عیسی زاده  افزود:با وجود تعطیلات ناشی از همکاری با حوزه انرژی های برق و گاز، تاکنون مجتمع فولاد امیرکبیر  تعدیل نیرو نداشته است و با برنامه ریزی و تلاش مدیریت و پرسنل در این مجموعه روند تولید تداوم دارد.
وی در بخش پایانی از دستگاههای ذیربط خواستار همکاری در جهت رفع موانع ومشکلات برای تداوم و افزایش روند تولید شد.
در پایان نیز با اهدای لوح های جداگانه ای از سوی مدیر کل صمت گیلان از زحمات وتلاش های ارزنده مدیر عامل و مدیریت مجتمع فولاد امیرکبیر خزرتقدیر وقدر دانی شد.
 

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی