ماست «فاماس» با سابقه ۱۰ساله در پگاه گیلان به‌روز شد
ماست «فاماس» با سابقه ۱۰ساله در پگاه گیلان به‌روز شد
اخبار گیلان

گیرا آنلاین_ پگاه گیلان تنها شرکت تولیدکننده ماست فاماس در منطقه یک بازارگستر پگاه، آمادگی توزیع این محصول در استان‌های گیلان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را دارد.
مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: پگاه گیلان از سال ۱۳۸۹ با تکنولوژی و فرمولاسیون انحصاری ماست همزده، تولید این نوع ماست را با برند ویژه «خزر» در بین شرکت‌های صنایع شیر ایران آغاز کرد.
احمدرضا پارسا افزود: ماست «فاماس» باتوجه به تجربه و سابقه پگاه گیلان در تولید ماست همزده و برخورداری این شرکت از زیرساخت‌های فنی و تجهیزات پیشرفته، با بالاترین و بهترین کیفیت، تولید و به بازار عرضه می‌شود.
پارسا اضافه کرد: هم‌اکنون ماست «فاماس» تولید پگاه گیلان در مناطق شمال و شمال غربی کشور توزیع می‌شود.
وی با اشاره به قرار داشتن پگاه گیلان در منطقه یک بازارگستر پگاه و گستره جغرافیایی و جمعیتی استان‌های حاضر در این منطقه، خاطرنشان کرد: از آنجا که پگاه گیلان تنها شرکت تولیدکننده فاماس در این محدوده بوده و استان‌های گیلان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با تراکم جمعیتی بالا نیز در این منطقه قرار دارند، با حمایت و پشتیبانی بازارگستر پگاه در پوشش‌دهی بازار، می‌توان فاماس را در این استان‌ها به بهترین شکل ممکن توزیع کرد.
مدیرعامل پگاه گیلان، فاماس را یک فرآورده لبنی با ارزش غذایی مطلوب برشمرد و اضافه کرد: براساس تحقیقات انجام شده، این ماست با ارزش غذایی بالا و ترکیبات عالی، به بهبود گوارش فرد و داشتن اندامی مناسب کمک می‌کند.
به گفته پارسا، فاماس سرشار از پروتئین، پروبیوتیک و غنی از کلسیم استخوان‌ساز بوده و از مغذی‌ترین خوراکی‌ها به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: شرکت پگاه گیلان از سال ۱۳۶۷، تولید محصولات لبنی ازجمله انواع ماست کم‌چرب و پرچرب را آغاز کرده و از سال ۱۳۸۹ نیز به‌صورت انحصاری ماست همزده «خزر» را با کیفیت فوق‌العاده، تولید و به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند.
گفتنی است مصرف‌کنندگان و مشتریان وفادار پگاه می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را درباره فاماس و دیگر فرآورده‌های لبنی این شرکت از طریق شبکه‎های اجتماعی و همچنین صدای مشتری پگاه با شماره ۰۲۱۴۲۰۴۷ در میان بگذارند.