لزوم حمایت بی منت و رفع دغدغه هوادران پرشور ورزش رشت
لزوم حمایت بی منت و رفع دغدغه هوادران پرشور ورزش رشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت،
گیرا آنلاین- فتح اللهی با تاکید بر نقش مهم جوانان در بالا بردن شادابی جامعه، گفت: حمایت بی منت و رفع دغدغه هوادران پرشور ورزش وظیفه ماست.
 مهندس فتح اللهی در دیدار با عوامل تیم سپیدرود رشت، با اشاره به نام بزرگ تیم سپید رود در سطح فوتبال کشور، گفت؛ از روز اول کاری در کنار جوانان و ورزش شهرستان بوده ایم و در برابر هواداران پرشور فوتبال رشت نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
مهندس فتح اللهی جایگاه امروز فوتبال رشت را در شان این شهرستان ندانست و افزود؛ بایستی به سمتی حرکت کنیم که با ایجاد درآمد پایدار برای باشگاه های سپیدرود و داماش از دغدغه های مالی عوامل تیم ها کاسته و تمرکز فنی آنها را برای گرفتن نتایج لازم بالا ببریم.
وی در ادامه افزود؛ در جایی که جوانان این دیار با تمام احساس و وجودشون در کنار تیم سپیدرود هستند و حمایت می کنند، شایسته نیست حب و بغض های شخصی و سوتفاهمات مانع حل مشکلات و کمک با این باشگاه ریشه دار شود.
مهندس فتح اللهی با اشاره به در پیش بودن روزهای خوب فوتبالی برای شهرستان، خاطر نشان کرد؛ تا امروز تمامی موارد که از لحاظ اداری نیازمند اقدام مجموعه فرمانداری داشته در کم ترین فرصت زمانی صورت پذیرفته و این روند حمایت از ورزش و جوانان شهرستان در ادامه نیز اولویت اول کاری ما خواهد بود.