لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت رفع مشکلات بیماران خاص 
لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها جهت رفع مشکلات بیماران خاص 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم هم افزایی نهادهای حمایتی و خیرین و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات پیش روی بیماران خاص تاکید کرد.

گیرا آنلاین_ محمد جلائی در جلسه کمیته بیماران خاص استانداری با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن در خصوص اهمیت گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه بیمارانی که به غیر از خداوند متعال به جایی امید ندارند، اظهار داشت: همه ما به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به نوعی با مشکلات بیماران خاص و سرطانی درگیر هستیم، به همین لحاظ جلسات کمیته بیماران خاص به عنوان قرارگاهی جهت پیگیری مشکلات این بیماران، باید به صورت منظم و مستمر برگزار شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان ما از افراد خیر و جوانمرد خالی نیست و افرادی را داریم که در طول سال، میلیاردها ریال در راستای التیام درد این بیماران هزینه می کنند، افزود: دولت نیز وظیفه دارد یک سری خدمات و حمایت هایی از این بیماران داشته باشد، اما با وجود خدمات و حمایت هایی که هم اکنون از سوی نهادهای مختلف دولتی وجود دارد، این حمایت ها پاسخگوی نیازهای این بیماران نیست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم حضور جهادی نهادهای حمایتی جهت رفع مشکل بیماران خاص و سرطانی، تصریح کرد: معتقدم اگر ما پای کار باشیم، خداوند نیز عنایت می کند، مردم نیز پای کار خواهند آمد.

جلائی دعوت از خیرین حوزه سلامت در جلسات این کمیته را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: هنر این جلسات باید این باشد که قدرت حاکمیت به پشتوانه ای برای دستگاه های حمایتی و خیرین تبدیل کند و از همه ظرفیت ها همچون بانک ها در جهت حمایت مالی از این بیماران استفاده نماید.

وی با ابراز قدردانی از همه نهادها و خیرینی که در این امر مقدس پیشرو هستند، بیان داشت: یقین دارم که یکی از راه های نزدیک شدن به خداوند، کمک به چنین بیمارانی است که امیدی جز به خداوند متعال ندارند.

در ادامه این جلسه هر یک از ادارات و نهادهای حمایتی گزارشی از اقدامات و برنامه های حمایتی خود در جهت رفع مشکلات بیماران خاص ارائه کردند.