لزوم ایجاد رقابت در فضای انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردم
لزوم ایجاد رقابت در فضای انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردم
رشت- عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب کشور بر لزوم ایجاد رقابت در فضای انتخابات برای افزایش مشارکت مردم تاکید کرد و گفت: همگرایی در جبهه انقلاب بسیار حایز اهمیت است.

گیرا آنلاین_ محمد سعید احدیان عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به لزوم ایجاد رقابت در فضای انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردم اظهار کرد: بخشی از وظایف تشکل‌های مردمی و سیاسی ایجاد رقابت و جلب مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات است و تبلیغات برای افراد و نامزدهای اصلح کمک به مشارکت حداکثری خواهد بود.

وی افزود: ارائه یک لیست از کاندیداهای کارآمد، توانمند و اصلح و معرفی آنان توسط تشکیلات تأثیر بسیار زیادی در مشارکت مردم دارند لذا همگرایی در جبهه انقلاب و کارآمدی بسیار حائز اهمیت است.

احدیان با بیان اینکه مجلسی که نیروهای آن کارآمد نباشد نمی‌تواند پاسخگو باشد، ادامه داد: همگرایی و کارآمدی ضرورت ارائه یک لیست خوب انتخاباتی است که خروجی آن می‌تواند در سال ۱۴۰۲ تشکیل مجدد یک مجلس انقلابی با برطرف شدن نقاط ضعف و یا به تعبیر مقام معظم رهبری استثنائات باشد.

وی اضافه کرد: محور دیگر برای مشارکت، پاسخگو بودن است، تشکیلات سیاسی باید خود را پاسخگو به مردم بداند یک تشکیلات سیاسی انقلابی خود را نسبت به وعده‌هایی که در ایام انتخابات داده و نسبت به مشکلاتی که مردم دارند پاسخگو می‌داند و تمامی تلاش خود را انجام دهد که توضیح دهد و برای برطرف شدن آن معضلات اقدام نماید و در غیر این صورت از مردم عذرخواهی کند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب کشور گفت: تمامی نیروهای انقلابی باید توان خود را در روزهای منتهی به انتخابات پیش رو به کار گیرند تا سبب مشارکت حداکثری جامعه هدف شوند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر