قدردانی معاونت خدمات شهری شهرداری از آتش نشانان شهر باران
قدردانی معاونت خدمات شهری شهرداری از آتش نشانان شهر باران
در نشست و دیداری صمیمانه با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رشت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از همه آتش نشانان شهر بارانهای نقره ای قدردانی و تجلیل شد.

گیرا آنلاین–  بابک رمضانی سرپرست معاون خدمات شهری شهرداری رشت با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در نشست با سرپرست و روسای ایستگاه ها و معاونان سازمان آتش نشانی رشت، مسائل و مشکلات این سازمان را مورد بررسی قرار داد.

بابک رمضانی که به تازگی با حکم شهردار رشت از سازمان آتش نشانی کوچ کرده و به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منصوب شده است، با اشاره به اینکه هنوز خود را جزو مجموعه خانواده بزرگ این سازمان می داند، گفت: ضمن آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات شما آتش نشانان سختکوش رشت در ماه مبارک رمضان از مجموعه ۳۷۸ نفری آتش نشانان و پرسنل آتش نشانی که صبورانه و پر تلاش در خدمت شهر و شهروند هستند، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی افزود: قطعاً تلاش همه آتش نشانان در روزهای پر تلاطم وزش باد گرم، ریزش برف سنگین، بارش شدید باران و حتی در این روزهای اخیر در مبارزه با شیوع ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست و شهروندان همواره قدردانی زحمات آنها خواهند بود.

گفتنی است در این نشست شهرام مومنی به عنوان سرپرست جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت معرفی شد و بابک رمضانی برای او آرزوی موفقیت و توفیق در اجرای وظایف محوله نمود.