قدردانی روسای کانون های بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان از اجرای متناسب سازی مستمری ها
قدردانی روسای کانون های بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان از اجرای متناسب سازی مستمری ها
رشد میزان دریافتی های بازنشستگان با افزایش سالانه و اعمال مرحله دوم متناسب سازی کمک قابل توجهی در معیشت این عزیزان خواهد داشت از تلاشهای صورت گرفته برای تحقق این مهم قدردانی نمود . 

گیرا آنلاین- روسای کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی گیلان با مدیرکل استان دیدار و پیرامون آخرین اقدامات سازمان در زمینه افزایش میزان مستمری ها به بحث و گفتگو پرداختند .

اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی گیلان و ابراهیم یوسف زاده رئیس کانون بازنشستگان شهرستان رشت در نشستی مشترک با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، از آخرین اقدامات سازمان برای افزایش میزان مستمری ها قدردانی نمودند . 

اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان در این دیدار با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی در شرایط اقتصادی موجود فشار زیادی بر اکثریت بازنشستگان که حداقل بگیر هستند وارد مینماید اظهار داشت : اجرای  متناسب سازی در سال گذشته بارقه امیدی را در این قشر فراهم نمود و عملی شدن وعده سازمان برای ترمیم دوباره این متناسب سازی در سالجاری نیز دلگرمی مضاعفی را سبب گردید .

وی با بیان اینکه رشد میزان دریافتی های بازنشستگان با افزایش سالانه و اعمال مرحله دوم متناسب سازی کمک قابل توجهی در معیشت این عزیزان خواهد داشت از تلاشهای صورت گرفته برای تحقق این مهم قدردانی نمود . 

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار ، اجرای دو مرحله متناسب سازی در کمتر از یکسال را اقدامی بی نظیر و دارای بار مالی زیاد برای سازمان برشمرده و عملیاتی شدن پرداخت افزایشها در اولین ماه سال را کم سابقه قلمداد نموده و اذعان داشت : تمام سعی و تلاش مسئولین سازمان فراهم نمودن شرایط مطلوبتر زندگی و معیشت بهتر و افزایش رضایتمندی در مخاطبان است ولی شرکای اجتماعی در این بین باید ماهیت بیمه ای سازمان و محدودیت منابع و قوانین موجود با تکیه بر لزوم رعایت محاسبات بیمه ای در تعهدات را نیز درک نموده و انتظاراتی منطقی در این چارچوب داشته باشند . 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : با اعمال همزمان افزایش مستمری سال و مرحله دوم متناسب سازی پیش بینی میگردد میزان تعهدات بلندمدت در تامین اجتماعی گیلان ماهانه به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد و این درحالی است مجموع حق بیمه های دریافتی در استان تنها حدود ۵۰ درصد از این رقم را پوشش میدهد . 

ابراهیم یوسف زاده رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت نیز با اشاره به برخی آمارهای موجود از جمعیت بازنشستگان عضو کانون و خدمات مختلف صورت گرفته از جمله در زمینه وامهای اعطایی و بیمه تکمیلی ، از حرکت ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در اجرای متناسب سازی مستمری ها قدردانی و آنرا اقدامی برجسته در کارنامه مدیران دانست . 

خاطر نشان میسازد اعضای هیات مدیره کانون همکاران بازنشسته تامین اجتماعی گیلان نیز طی نشستی جداگانه با مدیرکل استان دیدار نمودند .