فعالیت ۲۴۰۰ خادمیار رضوی در گیلان/پخت و توزیع ۴ هزار غذای گرم
فعالیت ۲۴۰۰ خادمیار رضوی در گیلان/پخت و توزیع ۴ هزار غذای گرم
نماینده آستان قدس رضوی در گیلان از فعالیت ۲۴۰۰ خادمیار رضوی در این استان خبر داد و گفت: پخت و توزیع ۴ هزار پرس غذای گرم برنامه محوری آستان قدس رضوی در گیلان است.

به گزارش گیرا آنلاین جواد شفیعی ثابت عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه گفت : در ایام دهه کرامت خادمان رَضوی و کاروان زیر سایه خورشید گیلان را با نور رضوی منور می‌کنند.

شفیعی ثابت با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در تمامی نقاط گیلان حضور پیدا خواهند کرد، گفت:آستان قدس رضوی دارای زیر مجموعه‌های فرهنگی متعددی است که هر کدام مجری برنامه‌های مختلف است.

نماینده آستان قدس رضوی در گیلان از آزادی ۲۶ مادر زندانی جرایم غیرعمد در این استان خبر داد، اضافه کرد: این تعداد مادر زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان با کمک وکلای خادمیار رضوی آزاد شدند.

وی از فعالیت ۲۴۰۰ خادمیار رضوی در گیلان خبر داد و افزود: فقط در سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اهدایی گوشت قربانی با کمک خادمیاران رضوی برای در گیلان جمع آوری شد.

نماینده آستان قدس رضوی در گیلان از اعزام کاروان ۴۵ نفره بیماران صعب العلاج به حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد و بیان کرد: توزیع گوشت قربانی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در مناطق محروم گیلان انجام می‌شود.

وی از اجرای ۱۱۰ برنامه برای دهه کرامت توسط آستان قدس رضوی در گیلان خبر داد و افزود: پخت و توزیع ۴ هزار غذای گرم برنامه محوری آستان قدس رضوی در گیلان است که هزار پرس آن در شب میلاد امام رضا (ع) پخت و توزیع می‌شود.

شفیعی ثابت با اشاره به بحران جمعیتی در گیلان، بیان کرد: ترویج فرهنگ فرزندآوری در اولویت آستان قدس رضوی در گیلان است.

نماینده آستان قدس رضوی در گیلان ادامه داد: برگزاری شب شعر رضوی با حضور شاعران گیلانی در صومعه سرا از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

وی در پایان از برگزاری ۸۸ جشن خانگی در استان خبر داد و اضافه کرد: اهدای لباس ویژه کودکان مناطق محروم گیلان در چند نوبت از سوی آستان قدس رضوی در گیلان انجام می‌شود.