فعالیت مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی فومن به‌قوت ادامه دارد/ آموزش ۱۳۰۰ نفر در این مرکز
فعالیت مرکز آموزش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی فومن به‌قوت ادامه دارد/ آموزش ۱۳۰۰ نفر در این مرکز
نشست خبری مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن با اصحاب رسانه ظهر یک شنبه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی این شهرستان برگزار شد.

گیرا آنلاین-مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فومن گفت: فعالیت‌های این مرکز به قوت و بدون وقفه در حال انجام است و افراد آموزش دیده در پایان دوره‌های آموزشی گواهینامه‌ی بین‌المللی و قابل ترجمه جهاددانشگاهی را دریافت می‌کنند.

نشست خبری مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی فومن با اصحاب رسانه ظهر یک شنبه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه پذیرش فراگیر در کارگروه های علوم پزشکی، علوم انسانی، کامپیوتر، زبان های خارجی، فرهنگ و هنر، فنی و مهندسی و کشاورزی بوده است افزود: استارت کار مرکز در شرایط اوج همه گیری کرونا بوده و مرکز در حال شیفت مکرر کلاسها از حضوری به آنلاین و برعکس بوده است.

سودابه قنبری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به واسطه فعالیت و همکاری با خبرگزاری ایسنا و ایکنا از دو بازوان قدرتمند عرصه خبر برخوردار است، گفت: به واسطه این پیوند خبری، جهاد دانشگاهی تعامل و ارتباط سازنده را با اهالی خبر در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان فومن رسانه و فعالیت در عرصه خبر را یک ظرفیت بالا برای انتقال مشکلات و مطالبه گری دانست و گفت: خبرنگاران با آگاهی بخشی عمومی به کاهش معضلات عمومی کمک خواهد کرد.

وی به شهادت چندتن از اهالی خبر ازجمله شهیدان غریب و عمران که از شهدای رسانه ای خبرگزاری ایسنا هستند اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی نیز در تلاش است با تاثیر و الگوبرداری از فرهنگ شهادت جهادی عمل نماید.

قنبری با اشاره به فعالیت چندین ساله جهاد دانشگاهی در کشور گفت: پس از تاسیس جهاد دانشگاهی در سال۴۳ طی سال های گذشته در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعال بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی جهادی عمل می کند و از شعار فاصله گرفته است، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی شهرستان فومن در سال ۷۳ موسسه عالی غیر انتفاعی و‌ در سال ۷۸ نیز مرکز علمی و کاربردی را بکار گرفته و‌ در سال ۹۵ به رشت منتقل شده است.

مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان فومن از برگزاری دوره های کوتاه مدت و‌ اشتغال محور با محوریت آموزش نیرو خبر داد و گفت: از ابتدای تاسیس این مرکز تا به امروز ۱۳۰۰ نفر در کارگاه های مختلف ثبت نام کرده و آموزش دیده اند.

قنبری هدف برگزاری این دوره ها را ایجاد شغل برای جوانان و ورود به بازار کار عنوان کرد و افزود: شهرستان فومن تنها مرکز تخصصی جهاد دانشگاهی در غرب گیلان به شمار می رود.

وی در پایان افزود: جهاد دانشگاهی با اجرای تفاهم نامه و تعامل با دستگاه های مختلف همچون آموزش و‌پرورش، بهزیستی و‌ دیگر ارگان ها در تلاش است بتواند در حوزه اشتغال مفید واقع شود.

مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فومن گفت: فعالیت‌های این مرکز به قوت و بدون وقفه در حال انجام است و افراد آموزش دیده در پایان دوره‌های آموزشی گواهینامه‌ی بین‌المللی و قابل ترجمه جهاد دانشگاهی را دریافت می‌کنند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از فعالین خبر و اطلاع رسانی در این حوزه تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : سکینه حیدری