یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Sunday, 19 May , 2024
پ
  • شناسه : 20289
  • 04 شهریور 1401 - 0:30
  • ارسال توسط :
جبار کوچکی نژاد :

فعالیت جامعه اسلامی مهندسین گیلان در ۵۶ شهر

فعالیت جامعه اسلامی مهندسین گیلان در ۵۶ شهر
فعالیت جامعه اسلامی مهندسین گیلان در ۵۶ شهر
نماینده رشت و خمام در مجلس در پنجمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین گیلان با اشاره به فعالیت دو دهه‌ای این تشکل اظهار کرد: در همه ۵۶ شهر کوچک و بزرگ استان گیلان این تشکل فعال است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه نباید سیاستمداران گذشته را فراموش کرد زیرا آنها نیز در توان خود خدماتی ارائه کرده‌اند، گفت: هر دولتی همان طوری که نقاط قوت داشته در کنار آن نیز دارای نقاط ضعف فراوانی نیز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه مهندسین تلاش می‌کند تا از نخبگان در شورای خود استفاده کند، تصریح کرد: مجمع جامعه مهندسین یکی از صنف‌های سیاسی و تخصصی که از سابقه زیادی برخوردار است.

باهنر به استقرار یک ساله دولت رئیسی و عملکرد قابل قبول آنها اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال سازندگی را نیز با خود به همراه داشت و با توجه به اینکه کشور بسیار گران اداره می‌شود اما در یک سری از شاخص‌ها از سایر کشورهای آسیایی بالاتر هستیم.

باهنر با بیان اینکه ما سعی کرده‌ایم که یک مجموعه نخبه‌گرا باشیم و در این تشکل به‌عنوان اتاق فکر به پیشرفت این روند کمک کنیم افزود: باید از این دولت حمایت کنیم و نقد و راهنمایی هم انجام دهیم و در دل مردم امید ایجاد کنیم، اگر این کشور شروع به حرکت سریع کند می‌توانیم به قله‌هایی برسیم که بسیار رفیع است.

 

فعالیت جامعه اسلامی مهندسین گیلان در ۵۶ شهر

نماینده رشت و خمام در مجلس در پنجمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین گیلان با اشاره به فعالیت دو دهه‌ای این تشکل اظهار کرد: در همه ۵۶ شهر کوچک و بزرگ استان گیلان این تشکل فعال است.

جبار کوچکی نژاد گسترش تشیکلات شورای مرکزی استان کار سختی بود اما با همکاری همه صورت گرفت، افزود: جلسات فصلی در همه شهرها برگزار و از شخصیت‌های کشوری بهره گیری می‌شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه جامعه اسلامی مهندسی توانسته در مجامع مختلف سیاسی و تخصصی جایگاهی پیدا کند، گفت: تشکیلات جامعه اسلامی مهندسی گیلان از امکانات و ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از اعضای مؤثر ۵۶ شهر هستند، گفت: در این انتخابات از ۲۸ کاندید ۱۵ نفر انتخاب ۴ نفر هم بازرس انتخاب می‌شوند، ادامه داد: میانگین سنی ۴۳ سال بوده و به دنبال جوان گرای بوده‌ایم و ۱۹ درصد مدرک دکتری و ۵۶ درصد نیز ارشد دارند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

میزبانی ما در مسابقات کشوری مورد تحسین جهانی قرار گرفت | امکانات لازم برای برخورد با شهریه نامتعارف باشگاه‌ها نداریم 30 اردیبهشت 1403
رئیس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام گیلان:

میزبانی ما در مسابقات کشوری مورد تحسین جهانی قرار گرفت | امکانات لازم برای برخورد با شهریه نامتعارف باشگاه‌ها نداریم

میرزاهد با اشاره به توانمندی ورزشکاران گیلانی در پرورش اندام گفت: همین حالا از 30 ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات مستر یونیورز، 10 ورزشکار از گیلان هستند و همیشه ما را در این زمینه سرآمد می‌دانند.

حضور خادمان حرم رضوی در سطح مدارس آموزش و پرورش گیلان 29 اردیبهشت 1403
وحید حقیقی پور دبیر کانون تعلیم و تربیت رضوی استان گیلان خبر داد:

حضور خادمان حرم رضوی در سطح مدارس آموزش و پرورش گیلان

دبیر کانون تعلیم و تربیت رضوی استان گیلان درگفتگو با وارش خبر، بیان کرد: کانون تعلیم و تربیت رضوی استان یکی از ۱۹ کانون تخصصی مرکز خادمیاری کانون های خدمت رضوی است که درحوزه فرهنگی مشغول به خدمت رسانی می باشد ،با توجه به ابلاغیه مرکز خادمیاری کشور جهت برگزاری مراسمات دهه کرامت که در ۴۰ محور اصلی تعریف شده و یکی از محورهای اصلی آن برگزاری جشن های بزرگداشت این دهه با محوریت مدارس می باشد

دیدار مدیرعامل شركت توزیع برق گیلان با مدیر و كاركنان دفتر روابط عمومی 29 اردیبهشت 1403
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت:

دیدار مدیرعامل شركت توزیع برق گیلان با مدیر و كاركنان دفتر روابط عمومی

.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.