فرهنگ ایثار و شهادت از ارزش های والای ایران اسلامی است
فرهنگ ایثار و شهادت از ارزش های والای ایران اسلامی است
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگان استان در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با مادر شهیدان والامقام قدرت‌الله، احمد و محمد یوسفی فرهنگ ایثار و شهادت را از ارزش های والای ایران اسلامی دانست

گیرا انلاین-به گزارش ایثار گیلان،عبداله پاکاری در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با مادر شهیدان والامقام قدرت‌الله، احمد و محمد یوسفی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست و اظهار کرد:  هرچه داریم از رشادت و پایمردی مردان بزرگی است که با فداکاری و اخلاص، جان خویش را نثار آرامش و امنیت ایران اسلامی کردند.
مدیرکل بنیاد گیلان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) توصیف کرد و افزود: این قشر گرانقدر مایه افتخار جامعه و سرمایه های معنوی کشور هستند.
وی با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران گفت:هدف از این دیدارها ترویج ضرورت تکریم این خانواده ها و فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم خاطرنشان کرد:امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.