فراگرفتن علم و دانش در راستای ارتقای سلامت جامعه، مقدس است
فراگرفتن علم و دانش در راستای ارتقای سلامت جامعه، مقدس است
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، فراگرفتن علم و دانش در عرصه بهداشت و درمان و در راستای پایداری و ارتقای سلامت جامعه را مقدس دانست.

گیرا آنلاین– به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه با صدور پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
در متن پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
به لطف الهی بار دیگر طلوع خورشید علم و دانش در حوزه سلامت را با امید به حضور اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان در سطح دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جشن می‌گیریم.
طبق فرموده پیامبر رحمت، حضرت محمد صل الله علیه و آله، فراگرفتن علوم و آموختن آن هر دو عبادت است و چه بسیار نیک و پسندیده که این فراگرفتن ها در عرصه بهداشت و درمان، پایداری سلامت و ارتقا و اعتلای آن در جامعه باشد.
استمرار آموزش توأمان در فضای مجازی و حقیقی، ارتقای کیفیت آموزشی و تضمین سلامت اساتید و دانشجویان، مهمترین رویکرد دانشگاه علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید است و امید آن که آموزش‌های علوم پزشکی در این دانشگاه بی وقفه و با تجربه اندوزی از سال تحصیلی و رفع معایب آموزشی دنبال شود.
اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره اعضای هیات ‌علمی، اساتید گیلانی و دانشجویانی که در دوران شیوع بیماری کرونا در عرصه آموزش و آموختن، جان به جان آفرین تسلیم کردند، آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید صاحب خرد و دانشجویان طریق علم و معنویت،صمیمانه تبریک و شادباش عرض کرده و موفقیت روزافزون را در سال تحصیلی جدید از خداوند منان مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان